Vasút
Egy magyar szupergazdag építteti Európa legnagyobbjának mondott vasúti-közúti terminálját
A Záhony közelében épülő 22 milliárdos beruházás fő befektetője Rahimkulov Ruszlan, aki a hetedik leggazdagabb magyar.
2030-ig megépítenék a Délit és Nyugatit összekötő alagutat
A 4,5 km hosszú, Duna alatti alagútban két vágányon óránként 24 személyvonat járna, hangzott el az új Budapesti Agglomerációs Vasúti Stratégiát bemutató előadáson.
Május végétől indulnak a magánvonatok Budapestről a horvát tengerpartra
A Regiojet 22-30 euróért viszi az utasokat Rijekába vagy Splitbe.
A kínaiak egy 350 km/h-val is száguldani képes tehervonatot gyártottak le
A gyártója szerint ez az első tehervonat, amelyik ilyen gyorsan tud haladni.
Tízszeresére nőtt egy év alatt a Záhonyon keresztül Magyarországra érkező kínai konténervonatok...
Kiugró mértében, 2019-hez képest csaknem tízszeresére növekedett az idén a Záhonyi Átrakó Körzeten keresztül Magyarországra érkező kínai konténervonatok száma.
Több mint másfél milliárd forintból újítja meg vagonjai fékberendezéseit a Rail Cargo Hungaria
Halkabb, úgynevezett suttogó fékekre cserélik le a régi berendezéseket.
Érdemes figyelni az osztrák példára: Ausztria megmutatja Európának, hogyan lehet segíteni a vasúti...
Ausztriában 29 százalék a vasút áruszállítási részesedése, ami jól mutatja az ottani támogatási rendszer eredményességét.
Nyugati–Déli vasúti alagút: elkezdődött a vizsgálat és a tervezés
Aláírták a szerződést a vasúti infrastruktúra tervezésére a Főmterv Zrt. által vezetett nemzetközi csoporttal.
Digitális mérföldkőhöz érkezett a magyar vasúti árufuvarozás
Papír és Excel-táblázatok helyett már a RailCube szoftverben készülnek a tehervonatok közlekedésének tervei a piacvezető Rail Cargo Hungariánál.









