Média
Szulejmáni megölését a hadiiparban érdekelt szakértők értékelték az amerikai médiában
Olyan emberek értékelik szakértőként a Szulejmáni megölését az amerikai médiában, akiknek komoly üzleti érdekei fűződnek egy katonai konfliktushoz.
Kormányközeli üzleti körök tarolták le a közéleti lapok piacát, aztán állami pénzből tőkésítik fel
Nagy pénzt lehet csinálni közéleti nyomtatott lapokkal Magyarországon. A baj csak az, hogy a nyereség forrása túlnyomó részt az állami támogatás.
Felértékelték a Fideszes médiabirodalmat: 14 milliárdot ért az önkéntesen adott ajándékcsomag
Alig négy hónap alatt 14 milliárdnyi adományt szedett össze a fidesz-közeli médiumokat összefogó alapítvány. Kiadásaik nem nagyon voltak, így a profit is ennyi lett.
Megirigyelték Orbán médiasikereit a lengyel barátai
Nem szereti a lengyel kormány a külföldi kézben lévő médiumokat, csakhogy az egyik legjelentősebb tévé amerikai cégé, az USA pedig a fő szövetséges.
Tízszeres áron is hirdetnek az állami cégek a baráti médiában
Egy fillért sem próbálnak megtakarítani az állami cégek, ha reklámról van szó. 5 állami hirdetési forintból 4 a kormánypárti médiafelületeknél köt ki.
Négyszázezer újságíró dolgozik az EU-ban, de Magyarországon elég kevesen
Május 3. a Nemzetközi sajtószabadság napja.
Tényleg olyan nagy a kormányzat médiatúlsúlya?
Tényleg. Az interneten, a tévében, a rádióban és a nyomtatott lapoknál is megszerezte a többséget a kormánypárt hátországa.
Orbán kiadta, hogy magyarosítani kell a gazdaságot, így áll most
Az MKB és a TV2 sokat számított, de Baldauf László csúnyán betett a kormányzati akaratnak.
Eljött a koholmányok ideje: az üzleti logika is támogatja a hamis hírek terjedését
A hamis híreket gyártók megütik a főnyereményt, és eltűnnek a piacról. De a társadalmi költségüket mi fizetjük meg helyettük.
Csúnyán vergődnek az online médiacégek, miközben a Facebook szétkeresi magát
Rossz napjuk volt az amerikai online média startup-oknak.








