Bucsky Péter

Rögtön háromszorosára drágult egy autópálya, ahogy Magyarországra ért
Az M6-oshoz csatlakozó A5-ös autópálya legnagyobb része olyan olcsón épült Horvátországban, hogy az idehaza már sci-fi lenne.
Földrészeket összekötő híd árával mérhető össze a mohácsi Duna-híd elszállt költsége
Drágasága és várható kihasználatlansága miatt a mohácsi híd olyan szimbólumává válhat a Fidesz közlekedéspolitikájának, mint amilyen az MSZP esetében az M6-os autópálya volt.
Az orosz leválás esélyeiről is érdekes hátteret ad a százhalombattai tűzeset
A magyar üzemanyag-fogyasztás több mint felét az import biztosítja, ráadásul ennek egy részéhez még csővezetékre sincs szükség, ami az esetleges orosz leválás szempontjából is érdekes adalék.
Több ezer dolgozó és a MÁV sorsát bízná a bedőlt Magyar Vagon talpon maradt felére a kormány
Lényegében monopolhelyzetbe kerülne Hernádi Zsolt cége a vasúti karbantartási piacon, ha megvalósul az elképzelés a MÁV kisebb, saját tulajdonú műhelyeinek eladásáról.
Addig barátkozott az oroszokkal a kormány, míg a MÁV működését is veszélybe sodorta
Orosz és kormányközeli tulajdonosok után kerülhet ismét az államhoz a Dunakeszi Járműjavító, amelyet most a felszámolásból kell megmenteni, mert a MÁV nem tudja nélkülözni.
25 éves vonatoknak kellene örülnünk, de akár már az első akadályon elbukhat a beszerzés
Százmilliárd forintba kerülhetnek a kinézett svájci szerelvények, és az lehet a legnagyobb előnyük, hogy nagyrészt csak sok év múlva kell fizetni értük.
Elfoglalta a NER a bányákat, övék az összes útépítési kitermelés
Ahogy a szűkülő piacon egyeduralkodóvá vált a Duna Aszfalt, a gyorsforgalmi utak fejlesztését szolgáló bányák is hozzá kerültek, ami nagy fordulat az utóbbi évtizedek multidominanciája után.
Annyi autó sem lesz a 300 milliárdos új Duna-hídon, mint az autók elől lezárt Lánchídon
Nem csoda, hogy nem akarta kiadni Lázár János minisztériuma a mohácsi Duna-híd megvalósíthatósági tanulmányát, kiderül ugyanis belőle, hogy olyan forgalom várható rajta, mint egy falusi bekötőúton.
Úgy mentett gyárakat az állam, hogy közben csúcsra járatta a NER támogatását
Az éppen formálódó iparvédelmi akcióterv szempontjából is érdekes a közelmúltbeli Gyármentő program, amelynek keretében 150 milliárd forintot osztott szét a cégek között az állam.
Olyan zsákutcába hajtott Magyarország Bős–Nagymarossal, amiből azóta sem tud kijönni
Európa sereghajtója vízenergiában Magyarország, pedig az áramtermelés tizedét is adhatná. Ebben nagy szerepe van annak, hogy a vízlépcső még mindig tabutémának számít a magyar közéletben.
Kövess minket Facebookon is!