Az erő legyen veletek! Gondolatok az egyetemi modellváltásról
Bőgel György és Mátyás László közgazdászok az egyetemi modellváltásról, az alapítványi modell előnyeiről és hátrányairól.
Hídvita: 5 tévhit a budapesti hídépítésről
A déli M0-híd átadása után két héttel már visszaállt a belső hidak forgalma, ahogy a Lágymányosi híd és a Megyeri híd se csökkentette számottevően a belvárosi dugókat, írja Lukács András, a Levegő...
Hídvita: miért reménytelen a dugódíj bevezetése?
A motorizációs kor előtt megépített közlekedési rendszerbe és utcahálózatba próbáljuk belezsúfolni napjaink sokszorosára növekedett forgalmát – Molnár László írása a Hídvitában.
Hídvita: dugódíj nélkül nem hozza a számokat a Galvani híd
Ezért 400 forintos dugódíj bevezetésével tervez a kormány Budapesten, írja lapunknak küldött véleménycikkében a főpolgármester közlekedésfejlesztésért felelős kabinetfőnöke.
Schneller: Budapestnek szüksége van hidakra
De az építésükkel párhuzamosan el kellene bontani a nagy belvárosi közúti felüljárókat, felülvizsgálni a Lánchíd és az Erzsébet híd szerepét. A volt fővárosi főépítész érvei a Hídvitában.
Donald Trump különös esete a szólásszabadsággal
Ahogy elvesztette az elnökválasztást, a nagy online platformok elkezdték sorra kitiltani a felületeikről. És ez így nagyon nincs rendben.
Hídvita: Csepel közlekedése most egy nyakra tekert nadrágszíj, meghúzva
Ha a belváros el akarja kerülni a hidak által gerjesztett forgalmat, akkor az utcákról el kell tüntetnie a parkolást, írja olvasónk válaszában Tóth Csaba klímavédelmi szakértő véleménycikkére.
Kellenek új hidak Budapestre?
Hídvita gordiuszi végkövetkeztetéssel. A jövő a kabinos libegő? Tóth Csaba klímavédelmi szakértő várhatóan nagy megrökönyödést kiváltó írása a Telexnek.
Hét alapvető felismerés, amire 2020 tanított
Van néhány jó hírünk embertársainkról, civilizációnkról és a főzésről. De nem fog örülni, mire jöttünk rá a NER-rel és a halogatott feladataival kapcsolatban. Erős év, erős mondások.
Nőnek pénzt? Minek?
Novák Katalinnak teljesen igaza van: kisebbek vagyunk, olcsóbb a fenntartásunk.
Kövess minket Facebookon is!