Kínai egyetem Magyarországon: mintha váltósúlyú ökölvívók közé beengednének egy félnehézsúlyút
Ha a tervek megvalósulnak, 2024-ben campust létesít Budapesten a kínai Fudan Egyetem, ami a globális egyetemi rangsorokon több százzal a hazai tudományegyetemek előtt van. Jó Magyarországnak és a...
Dühös vagyok, mert ők nem osztották el jól a gumicukrot, pedig nekem a kék is jó lenne
2021. március 13. – 06:42
–
Iván-Nagy Szilvia
Alapjaiban kusza az egész oltási rendszer, az egyik asztmás kapott értesítőt krónikus betegként, míg a másik nem.
És a vírus tud róla?
2021. március 5. – 13:48
–
Haász János
Ez a mostani káosz biztos nem segít az oltásba vetett bizalmon, pedig csak az oltással élhetünk túl.
Ha most nem változik az iskola, örökre a 19. században ragad
A járvány alatt rá kellett döbbenni, hogyha a diák szabadon rendelkezhet a mobiljával, akkor az iskolai kérdések többsége röhögve megválaszolható.
A felfoghatatlan Kósa-ügy és Orbán dilemmája
2021. február 18. – 20:35
–
Brückner Gergely
Kijutott a kormánypártnak az elmúlt másfél évben a kínos ügyekből. Néhányan (Borkai Zsolt, Kaleta Gábor, Szájer József) védhetetlennek bizonyultak, Kósa Lajos is visszaszorult politikailag, de...
Vitézy: A hídvita abszurditása
2021. február 1. – 06:31
–
Vitézy Dávid
A Galvani híd építését azok támadják, akiknek összhangban van a terveivel, azok kiáltanak ingatlanspekulációt, akik zöld várospolitikát kérnek, írja a BFK vezetője.
Az erő legyen veletek! Gondolatok az egyetemi modellváltásról
Bőgel György és Mátyás László közgazdászok az egyetemi modellváltásról, az alapítványi modell előnyeiről és hátrányairól.
Hídvita: 5 tévhit a budapesti hídépítésről
2021. január 30. – 07:50
–
Lukács András
A déli M0-híd átadása után két héttel már visszaállt a belső hidak forgalma, ahogy a Lágymányosi híd és a Megyeri híd se csökkentette számottevően a belvárosi dugókat, írja Lukács András, a Levegő...
Hídvita: miért reménytelen a dugódíj bevezetése?
2021. január 24. – 06:55
–
Molnár László
A motorizációs kor előtt megépített közlekedési rendszerbe és utcahálózatba próbáljuk belezsúfolni napjaink sokszorosára növekedett forgalmát – Molnár László írása a Hídvitában.
Hídvita: dugódíj nélkül nem hozza a számokat a Galvani híd
2021. január 20. – 04:54
–
Balogh Samu
Ezért 400 forintos dugódíj bevezetésével tervez a kormány Budapesten, írja lapunknak küldött véleménycikkében a főpolgármester közlekedésfejlesztésért felelős kabinetfőnöke.