Kerékpár

Magyarországon is érezhető a globális kerékpárhiány
Egészen máshogy érintette a hazai gyártókat a járvány, de a boltokban még mindig hiányos a kínálat. Felértékelődhet a beszállítók földrajzi közelsége is.
Még a bicikli szervizelésébe is beszáll a brit kormány, csak tekerjenek többen
Kétmilliárd fontos keretösszeggel átfogó biciklis és gyalogos infrastruktúrafejlesztésbe kezdenek.
Honnan lett hirtelen ennyi kolumbiai nagymenő kerékpárversenyző?
Látszólag a semmiből jönnek, és elárasztják a sportágat a kolumbiaiak, valójában nagyon logikus háttere és üzleti magyarázata van a jelenségnek.
Amszterdamban elkezdték kiskertekre cserélni a városi parkolóhelyeket
Több mint 10 ezer parkolóhelyet számolnak fel a holland fővárosban, hogy több hely jusson bringásoknak és gyalogosoknak, kiskerteknek és mini játszótereknek.
Nyolcszázmillióból újítják fel az ország talán legvállalhatatlanabb bicikliútját
Egy nagyjából 5,6 kilométerest szakaszt hoznak rendbe, illetve részben építenek meg Budapest és Szentendre között a Duna mellett.
Világbajnok magyarázat az úthibákra a kormány kedvenc cégétől: „ez fizika”
Nem tudni, hogy milyen célokat szolgál a hatvani kerékpáros kalandpark, de a helyi közösség nem sokat profitált az uniós pénzből megvalósított beruházásból.
Megújul a Blaha, hosszabb lesz a 3-as metró, de a biciklis fejlesztések elmaradnak
A 3-as metró bővítésének csak a tervezése 3 milliárdba kerül, a biciklis projektek pedig pont akkor buktak, amikor felmérték, hogy mennyire fontosak lennének.
Bicikligyártásban még a franciákat és a hollandokat is megelőzhetjük
Ha tényleg évi 1 millió bringát fog készíteni a világ legnagyobb gyártója Gyöngyösön, akkor az európai negyedik hely is meglehet.
Kövess minket Facebookon is!