Autóteszt

A Toyota legolcsóbb hibridje nem csak ígéri a 3,7 literes átlagfogyasztást, miközben megdöbbentően...
Az imádnivaló takarékossághoz minimális utastér, olcsó beltéri anyagok és egyszerű kezelőszervek tartoznak, de az Aygo X így is jó alternatíva a hasonló méretű villanyautók mellett. Kipróbáltuk az...
Életjel a Mitsubishitől: az új Outlander nemcsak praktikus, de vezetni is jó
A típus korábbi generációja volt az egyik első hálózatról tölthető hibrid az európai piacon, ezért kíváncsiak voltunk, hova jutottak közel húsz év és néhány súlyos válság után a Mitsubishi fejlesztői.
Létezik megoldás, ha túl korainak tartja a villanyautót, de nem akar vagyonokat hagyni a...
A Ford, a Honda és a Nissan hibrid szabadidő-autói akár egy négytagú családnak is kényelmesek, és olyan takarékosak, mint egy tíz évvel ezelőtti kompakt autó, de használat közben így is nagy...
A magyar piac egyik legolcsóbb villanyautója a BYD Dolphin Surf, de cserébe pár dolgot el kell...
Lassan elektromos autót is lehet már kapni a legolcsóbb benzinesek árszintjén, amiben a kínai gyártóknak múlhatatlan érdemeik vannak, de az alacsony árhoz kompromisszumos megoldások tartoznak.
Utánajártunk, hogyan tud ennyire olcsó lenni az elektromos Ford Puma
11,9 millió forint nem kevés pénz, a Ford Puma Gen-E viszont így is a legolcsóbb villanyautó a maga kategóriájában. Ehhez szükség is volt bizonyos kompromisszumokra, de az utóbbi idők európai...
Elhiszed a Toyotának, hogy ez az autó egymillió kilométer után is használható lesz
A Tesla Model Y japán versenytársa érdekes műszaki megoldásokkal, megjegyezhető formával, illetve egy- vagy kétmotoros kivitelben akár családi villanyautóként is beválhat, feltéve, hogy gazdája...
Benzinmotorral imádják a magyarok a Suzuki Vitarát, de vajon milyen az elektromos változat?
A bakonyi erdőkben dagasztottuk vele a sarat, országúton próbáltuk ki, hogy mennyire szereti a kanyarokat, és végül kiszámoltuk, hogy hány kilométer után keres majd töltőoszlopot, aki az új eVitarát...
Ilyen vezetni az új Audi Q3-at luxusautókból származó trükkös extrákkal, kézi váltó nélkül
A részben Győrben gyártott típus bemutatóját valamiért Skóciába szervezték, ahol a bal oldali közlekedés ellenére bal kormányos tesztautókat próbálhattunk ki. Túléltük, és közben jó sok...
Lehet jobb autó a Volkswagen Golf az 1-es BMW-nél?
Két tankolás között akár több mint 900 kilométert is megtehetünk a korszerű dízelekkel, de az Audiban, a BMW-ben és a Golfban is találunk olcsó részletmegoldásokat – miközben az utasterük és a...
Frappáns megoldás kényszerhelyzetre: kipróbáltuk a Ford Ranger plug-in hibridet
Papíron három liter benzint fogyaszt, tisztán elektromos hajtással is mehet, és hatalmas az utastere, mégis megdöbbentő, hogy mire használják a legtöbben a Ford munkaautóját.
Kövess minket Facebookon is!