El a kezekkel a sajtótól! Támogatás!

Autóteszt

Van még értelme kézi váltós autót venni, ha a kínálat zöme automatákból áll?
Egy Mazda és egy Volkswagen családi szabadidő-autó próbájával keressük a választ. A régóta piacon lévő, szívó benzinmotoros CX-5-öt a harmadik generációs, turbós Tiguannal hasonlítottuk össze, hogy...
Léteznek még takarékos és erős kisautók – de vajon elég olcsók?
Kipróbáltuk a Hyundai i20-at, az Opel Corsát és a Toyota Yarist, amelyek hibrid hajtással takarékoskodnak a benzinnel, de többféle kompromisszummal is számolnia kell annak, aki ezek közül választ.
Volkswagen Golf TDI 313 ezer kilométerrel: a korábbi gazdájának spórolt, tőled milliókat vehet el
Az egyik leggyakoribb VW-féle 1,6 literes turbódízel motort nemcsak a hatodik generációs Golfba szerelték, hanem a korabeli Audikba, Seatokba és Škodákba is, ezért a TDI-s tapasztalatok rengeteg...
Mi köze van az új Ford Caprinak a legendás elődjéhez? Semmi, és ez nem baj
A Fiesta gyártásának egykori helyszínén, Köln mellett ma villanyautókat szerel össze a Ford, ráadásul a Volkswagennel közös műszaki alapokon. De milyen vezetni a legújabb modellt? Kipróbáltuk.
Kipróbáltuk a legújabb BYD-t, amit Magyarországon gyárthatnak
Tengeri állatokról elnevezett modellcsaládjának legújabb tagjával, a kifejezetten igényes kialakítású, kényelmes családi utazóautónak ígérkező Sealion 7-tel a Škoda Enyaq Coupé, a VW ID.5 és a Tesla...
Három éve Európa legjobbjának választottak egy Kia villanyautót, de az új EV3 még ahhoz képest is...
Nem véletlenül jutott az idei Év Autója szavazás döntőjébe az eddigieknél kisebb méretű és olcsóbb típus, amelynek okos trükkjei adnak esélyt a 2025-ös díjra.
A Renault olcsó villanyautóját nem csak a formája miatt fogják szétkapkodni
Az R5 E-Tech józan műszaki megoldásokkal, mindennapi használathoz megfelelő akkumulátorokkal és meglepően alacsony árral indul az Év Autója díjért, de az első teszten kiderült, hogy hol húzódnak a...
Ha szereti a Tetrist, akkor ez a Hyundai az ön villanyautója
Az utastér variálhatósága bámulatos, és még négy felnőtt is kényelmesen elfér benne. Pedig az Inster egy kisméretű villanyautó, amely kifejezetten olcsó lehet a hasonló típusokhoz képest.
Praktikus kisautó elérhető áron, akár elektromos hajtással is
A Citroën újdonsága 10 millió forint alatt kapható elektromos hajtással, létezik belőle lendületes és takarékos hibrid, de az alapváltozat is elég erős ahhoz, hogy felhajtsunk vele az autópályára.
Ilyen Alfa Romeót eddig nem látott a világ
Közel 115 éves fennállása során az Alfa gyártott már limuzint, kupét, kabriót, sőt, terepjárót is, de a Juniorhoz hasonló típusa még soha nem volt. Az újdonság Az Év Autója díj döntősei közé került,...