Kell-e ennyi extra egy használt Škodába?
A harmadik generációs Fabia legidősebb példányai tízévesek, a fiatalabbak még szinte újnak számítanak a magyar használtautó-piacon. A kínálat óriási, de a kockázatok sem jelentéktelenek, ezért...
Olcsó román terepjáró francia dízelmotorral és 240 ezer kilométerrel: kockázatos választás a...
Olyan sokat adtak el ebből a típusból Magyarországon, hogy kíváncsiak voltunk, milyen egy alaposan bejáratott példány most. Az autó itt-ott pontosan megmutatja, miért volt ilyen olcsó már újkorában...
Kanyarban billegő karosszéria, hatalmas utastér és rengeteg praktikus részlet. De mit tudnak még a...
A Mercedes és a Volkswagen benzinmotoros típusai az összes családi igényt kielégítik, ráadásul egyikben a Renault fejlesztéseit találjuk, a másikat pedig Fordként is megvehetjük.
Kínai villanyautó a koreai ellen: melyikkel lehet messze utazni, és melyiket nem lehet gyorsan...
Három-négyszáz kilométeres hatótáv, néhány butácska fedélzeti funkció és rengeteg eldöntendő kérdés jár az MG és a Kia népszerű modelljeivel.
250 ezer kilométer 4 év alatt: szakértőkkel vizsgáltunk át egy olcsó családi kombit
Ilyen magas futásteljesítmény láttán a használtautó-vásárlók többsége menekülőre fogja, mi viszont kíváncsiak voltunk, valóban kockázatos választás-e a dízelmotoros Hyundai i30.
Ezer kilométer két tankolás közt: az új Volkswagen Passat egyszerre autóipari hagyományőrzés és...
A kézi váltó megszűnt, a nagy Volkswagen legfontosabb motorjai továbbra is benzinesek és dízelek, de kipróbáltuk a konnektoros hibridet is, ami az utóbbiak környezetbarát alternatívája lehet.
Ez a Peugeot megmutatja, hogyan fogyaszthat keveset egy nehéz villanyautó
Az előző Peugeot 3008 az európai Év Autója volt, és az új generáció is bekerült a díj idei döntőjébe. Elsőként a tisztán elektromos verziót próbáltuk ki.
Jean-Michel Jarre komponálta a Renault Scénic menühangjait, elfér benne a család, de sportosan is...
Akinek ismerős a típus neve, felejtse el a benzines és dízelmotorokat, mert az új változat egy tisztán elektromos hajtású SUV, vagyis mindenben más, mint az elődei.
A Volkswagen válasza a villanyautós félelmekre: dízelmotor, plug-in hibrid és kisebb csoda a...
Aki a dízelmotoros változat mellett dönt, a műfaj látható hanyatlásával járó kockázatok mellett meglepő dinamizmusra számíthat vezetés közben.
Sportautóként gyorsul, több mint 2,5 tonna és 30 millió forint az alapára – de mit tud még a Kia...
Rengeteg elektromos hajtású SUV-t mutattak be az elmúlt években, de ezek közül egyikben sincs ötnél több ülőhely. A Kia óriása, az EV9 akár hat- vagy hétüléses is lehet, de senkinek nem kell benne...
Kövess minket Facebookon is!