Kell-e ennyi extra egy használt Škodába?

A harmadik generációs Fabia legidősebb példányai tízévesek, a fiatalabbak még szinte újnak számítanak a magyar használtautó-piacon. A kínálat óriási, de a kockázatok sem jelentéktelenek, ezért...

Kanyarban billegő karosszéria, hatalmas utastér és rengeteg praktikus részlet. De mit tudnak még a...

A Mercedes és a Volkswagen benzinmotoros típusai az összes családi igényt kielégítik, ráadásul egyikben a Renault fejlesztéseit találjuk, a másikat pedig Fordként is megvehetjük.

A 4 millió forintos és az 1000 kilométeres hatótávú villanyautók trükkjei

Drasztikus árcsökkenés és hatótáv-növekedés várható az újfajta, sóalapú villanyautó-akkumulátoroktól, amelyek valódi forradalmat hozhatnak. De van néhány hátrányuk is.

Ennyi pénzért villanyautót is vehetünk, de ahhoz hatótávfélelmek is járnak

A Honda és a Toyota hibridjeivel akár 600-800 kilométert is megtehetünk két tankolás közt, de a hosszabb utazásokat sem szakítják meg a töltőoszlop-vadászatok.

Kínai villanyautó a koreai ellen: melyikkel lehet messze utazni, és melyiket nem lehet gyorsan...

Három-négyszáz kilométeres hatótáv, néhány butácska fedélzeti funkció és rengeteg eldöntendő kérdés jár az MG és a Kia népszerű modelljeivel.

Így küzdik le a gyártók a villanyautózással kapcsolatos félelmeket

Nyolcszáz voltos akkumulátorok, gyorsabb töltés, egyszerűsített szerkezeti felépítés, újfajta kémia és kevesebb drága, illetve mérgező összetevő hozhat áttörést a villanyautózásban.

Az erősebbik Volvo EX30 utasai megijednek, ha padlógázt adunk

Egy sor okos műszaki megoldással, nagyon kevés fizikai gombbal és szűkös hátsó utastérrel lép piacra a legkisebb Volvo villanyautó, de így is sikeresélyes, mert elképesztő élmény a vezetése.

Szoros küzdelemben nyert a 2024-es Év Autója választás győztese

Kihirdették a 2024-es európai Év Autója díj győztesét a Genfi Autószalon nyitónapján. A nemzetközi zsűri magyar tagja, Gajdán Miklós a győztes mellett saját értékelését is megosztja.

Négyféle hibridet készítenek a Toyota futurisztikus slágermodelljéből, de csak az egyik nem béget...

Az új C-HR szinte minden tekintetben teljesen túllépett az előző generáció megoldásain, sőt, most már olyan verziót is kínálnak belőle, amit villanyautóként is használhatunk, és akár ez a Toyota is...

Ez a Peugeot megmutatja, hogyan fogyaszthat keveset egy nehéz villanyautó

Az előző Peugeot 3008 az európai Év Autója volt, és az új generáció is bekerült a díj idei döntőjébe. Elsőként a tisztán elektromos verziót próbáltuk ki.

Kövess minket Facebookon is!