A villanyautó vagy a plug-in hibrid élhetőbb? A BYD-nek kétféle válasza van a kérdésre
A gyorsan terjeszkedő kínai gyártó Seal U-modelljei tisztán elektromos hajtással akár 500 kilométert is megtehetnek két feltöltés között, a hálózatról tölthető hibrid viszont sokkal olcsóbb és ebben...
Ez a hét típus jutott az Év Autója 2025 választás döntőjébe
A zsűri több mint negyven típus közül választotta ki azt a hetet, amely esélyes a díjra. Van köztük francia, dél-koreai, román és német is. De vajon milyen szempontok alapján választanak közülük?
Az új Dacia Duster hibrid 5 liter alatti fogyasztást és olcsó részletmegoldásokat kínál 10 milliós...
A román–francia SUV legújabb generációját kipróbálva az volt az érzésünk, hogy lett volna még dolguk a hajtást programozó mérnököknek, de a Duster így is erős ajánlatnak tűnik.
Vezetési élmény, olajszivárgás és tűzveszélyes dízelek: miért szeretik ilyen sokan a régi 3-as...
A 2010-es években gyártott típus volt az első, amelybe háromhengeres motort is szereltek, de az autók többségét négyhengeres dízellel adták el újként. Éppen ez utóbbi alkatrészhibája járhat súlyos...
Új Audi győri motorral: első kilométerek a 29 millió forintos varázsszőnyeggel
Az új Q6 e-tront Ingolstadtban szerelik össze, ahol kicsit sok műanyag jutott a bőrkárpitozás mellé a kijelzőkkel telerakott utastérbe, de a 2,4 tonnás elektromos SUV így is tudja, amit egy új...
Mi lesz a villanyautók elhasznált akkumulátoraival?
Többféle technológia létezik az újrahasznosításukra, de egyelőre nem minden cégnek éri meg ezzel foglalkoznia. Hamarosan mégis kénytelenek lesznek, legalábbis Európában, ahol a piac szereplőinek pár...
Pecsétes papír volt róla, hogy a dízelautók okádják a kormot, a hatóságok és az autógyártók sokáig...
Az autóipar történetének legnagyobb csalássorozatához a gyártók kétes gyakorlata vezetett, de a német hatóságok is segítettek nekik a hanyagságukkal. Most már tisztán látni az ügyben, így fel tudjuk...
Ilyen, amikor egy Renault jobb egy Volkswagennél
A Clio hibridhajtású verzióját a Polo alaposan felextrázott, ezer köbcentis, háromhengeres turbóbenzines kivitelével hasonlítottuk össze, de harmadikként egy Mazda 2-t is alaposan kipróbáltunk, hogy...
Jó vétel lehet egy használt Ford Focus, de oda kell figyelni az alattomos hibákra
A típus negyedik generációja lehet egyben az utolsó, ám mire elkezdték gyártani, többször továbbfejlesztették leggyakoribb motorját, a kis Ecoboostot. Ennek ellenére érdemes odafigyelni néhány...
A villanyautó motorja dugattyúk nélkül is érdekes: ezek a legfontosabb fejlesztések
Háromféle alapmegoldás közül válogatnak a gyártók, ha olcsó, hatékony, illetve nagy teljesítményű konstrukciót építenének ma kapható típusaikba, de mindháromnak vannak hátrányai, olykor jelentős...
Kövess minket Facebookon is!