A BYD nem számít az EU-s vámok lazítására, de egyre jobban terjeszkedne Európában
2024. október 12. – 21:23
–
Kovács Pál
A kínai elektromos autókat gyártó cég Szegeden épülő gyára után már a következő európai telephelyét tervezi, céljuk, hogy egyre inkább európai vállalattá váljanak.
Romlanak a Fiatot és Opelt gyártó Stellantis kilátásai, új vezérigazgatót keres a cég
2024. október 11. – 11:10
–
Weiler Vilmos
Carlos Tavares a Fiatot és a Chryslert, valamint a Citroënt és a Peugeot-t gyártó cégek összevonása óta vezette az autóipari óriást, nemsokára nyugdíjba mehet.
Arte: Nem száguld, inkább csak cammog Európában az elektromos autóipar
2024. október 8. – 05:01
–
Bozsó Ágnes
Az EU 2035-től be akarja tiltani a belső égésű motorok értékesítését, a jövőt pedig az elektromos gépjárművek jelentenék. De az átállás nem lesz egyszerű.
Lengyelországban gyártják és már rendelhető az egyik legolcsóbb kínai villanyautó
2024. szeptember 25. – 16:54
–
Zách Dániel
A Leapmotor csupán néhány éve létezik, de hamar meglátta benne a lehetőséget a sokmárkás Stellantis, ezért mostanra a cégben résztulajdonos az európai autóipari óriás.
Hiába tűnik úgy, Németországban még nem tud berobbanni a szélsőjobb
2024. szeptember 24. – 19:38
–
Gulyás Ádám
Összeszedtük a Téma legújabb, német belpolitikával és gazdasági problémákkal foglalkozó adásának legérdekesebb állításait.
Ki tudja kihúzni Németországot a gödörből?
A Téma legújabb adásában Németország gazdasági problémáinak gyökeréről, a szélsőjobb választási esélyeiről és arról beszélgettünk, miért feneklett meg az Orbán-kormány kapcsolata a német politikai...
Akár 30 ezer dolgozójától is megválhat a Volkswagen-csoport Németországban
2024. szeptember 21. – 07:45
–
Zách Dániel
Ez középtávon az összes ottani foglalkoztatott 10 százalékát jelentené.
Először fontolgat komoly bezárásokat a Volkswagen az autópiac változása miatt
2024. szeptember 3. – 04:46
–
Molnár Réka
Az elektromos autók térnyerése költségcsökkentésre kényszeríti a német óriást.
Beindult a debreceni BMW-gyár festőműhelye, az autógyártást év végén kezdik
2024. augusztus 28. – 12:25
–
Kovács Pál
A tisztán elektromos autókat gyártó üzem végleges formájában 400 hektáron működik majd.
Nem fogy eléggé a Mercedes S osztály, elbocsátások jöhetnek, az egyik beszállító katasztrófát...
2024. augusztus 20. – 11:10
–
Zách Dániel
A Mercedes legnagyobb és legdrágább modellje mellett a vele azonos üzemben gyártott EQS villanyautók iránti kereslet is jelentősen csökkent.