BMW-vel járnál munkába? Simán! És elköltöznél ezért Debrecenbe?
március 31. – 07:10
–
Weiler Vilmos
Gőzerővel toboroznak a BMW debreceni gyárába, ahol ősszel indul a próbagyártás. Elmentünk egy állásbörzére, és megnéztük, mit ajánlanak azoknak, akik Budapestről költöznének Debrecenbe, hogy náluk...
Százhatvan új autóipari munkahelyet jelentett be Szijjártó
március 22. – 17:18
–
Zách Dániel
A Schedl nevű német cég 2025-től a BMW-nek és a Mercedesnek dolgozik majd Debrecenben és Kecskeméten.
Így küzdik le a gyártók a villanyautózással kapcsolatos félelmeket
március 7. – 18:58
–
autóMAGAZIN
Nyolcszáz voltos akkumulátorok, gyorsabb töltés, egyszerűsített szerkezeti felépítés, újfajta kémia és kevesebb drága, illetve mérgező összetevő hozhat áttörést a villanyautózásban.
Szoros küzdelemben nyert a 2024-es Év Autója választás győztese
február 26. – 10:25
–
autóMAGAZIN
Kihirdették a 2024-es európai Év Autója díj győztesét a Genfi Autószalon nyitónapján. A nemzetközi zsűri magyar tagja, Gajdán Miklós a győztes mellett saját értékelését is megosztja.
Digitális műszerfal és tekerős klíma: így találkozik a múlt és a jelen két elérhető árú Škodában
február 18. – 13:55
–
Zách Dániel
Kipróbáltuk a frissített Scalát és Kamiqot, amelyek pontos magyarázatot adnak arra, hogy miért lenne gond, ha a villanyautók terjedésével gyorsan megszűnnének a hagyományos benzinmotoros típusok.
Ilyen vezetni a BYD húzómodelljét, ami a Tesla sikerét szárnyalná túl
február 17. – 12:18
–
autóMAGAZIN
A szegedi gyárat építő kínai BYD középkategóriás villanyautója, a Seal erősebbik verziója akár egy Porsche 911-et is képes faképnél hagyni, hétköznapi használhatósága és ár-érték aránya szintén...
20 százalékkal kevesebb autót gyártanak idén az esztergomi Suzukiban, mint tavaly
február 9. – 04:47
–
Weiler Vilmos
Tavaly 160 ezer autó gurult ki a gyárból, idén csak 130 ezret terveznek.
Hat ok, amiért megtorpant a villanyautó-piac
február 4. – 09:58
–
autóMAGAZIN
Két hatalmas autókölcsönző cseréli flottája egy részét elektromosról hagyományos benzines és hibrid modellekre, mert rájöttek, hogy az előbbiek javítása drága, eladásuk pedig nehézkes. A letargiát...
Az autóvásárlók többsége nem márka, hanem ár alapján választ
január 26. – 07:50
–
autóMAGAZIN
Egy felmérésből kiderült az is, hogy egyelőre kevesen szeretnének villanyautót, a hagyományos típusok viszont többek számára tűnnek jó választásnak, mint korábban.
Gabrielláék Opeljében 40 ezer kilométer után motort kellett cserélni, de az autó már a hazaúton...
január 26. – 07:19
–
Zách Dániel
A motor teljesen tönkrement, aztán cserélték a vezérlést, az elektromos kábelkötegeket. Olvasónk esete nem egyedi. Franciaországban csoportos perre készülnek az ugyanilyen motorral gyártott Opelek,...