A Ferrari új csúcsmodellje több mint 1,4 milliárd forintba kerül, de versenytechnikát ígér közúti...
október 17. – 16:14
–
Zách Dániel
Az új F80-ból mindössze 799 példányt gyártanak, és az 1200 lőerős sportautók zöme ezúttal is gyűjtőkhöz kerül, ahogy a korábbi csúcsmodellek is.
A Tesla Model Y versenytársa lehet az első magyarországi gyártású BYD modell
október 14. – 18:42
–
Zách Dániel
A kupétetős szabadidő-autót többféle motorváltozatban és kétféle akkumulátorral mutatták be, amelyek közül a nagyobbikkal több mint 600 kilométert tehet meg két feltöltés közt.
A BYD nem számít az EU-s vámok lazítására, de egyre jobban terjeszkedne Európában
október 12. – 21:23
–
Kovács Pál
A kínai elektromos autókat gyártó cég Szegeden épülő gyára után már a következő európai telephelyét tervezi, céljuk, hogy egyre inkább európai vállalattá váljanak.
Romlanak a Fiatot és Opelt gyártó Stellantis kilátásai, új vezérigazgatót keres a cég
október 11. – 11:10
–
Weiler Vilmos
Carlos Tavares a Fiatot és a Chryslert, valamint a Citroënt és a Peugeot-t gyártó cégek összevonása óta vezette az autóipari óriást, nemsokára nyugdíjba mehet.
Arte: Nem száguld, inkább csak cammog Európában az elektromos autóipar
október 8. – 05:01
–
Bozsó Ágnes
Az EU 2035-től be akarja tiltani a belső égésű motorok értékesítését, a jövőt pedig az elektromos gépjárművek jelentenék. De az átállás nem lesz egyszerű.
Lengyelországban gyártják és már rendelhető az egyik legolcsóbb kínai villanyautó
szeptember 25. – 16:54
–
Zách Dániel
A Leapmotor csupán néhány éve létezik, de hamar meglátta benne a lehetőséget a sokmárkás Stellantis, ezért mostanra a cégben résztulajdonos az európai autóipari óriás.
Hiába tűnik úgy, Németországban még nem tud berobbanni a szélsőjobb
szeptember 24. – 19:38
–
Gulyás Ádám
Összeszedtük a Téma legújabb, német belpolitikával és gazdasági problémákkal foglalkozó adásának legérdekesebb állításait.
Ki tudja kihúzni Németországot a gödörből?
A Téma legújabb adásában Németország gazdasági problémáinak gyökeréről, a szélsőjobb választási esélyeiről és arról beszélgettünk, miért feneklett meg az Orbán-kormány kapcsolata a német politikai...
Akár 30 ezer dolgozójától is megválhat a Volkswagen-csoport Németországban
szeptember 21. – 07:45
–
Zách Dániel
Ez középtávon az összes ottani foglalkoztatott 10 százalékát jelentené.
Először fontolgat komoly bezárásokat a Volkswagen az autópiac változása miatt
szeptember 3. – 04:46
–
Molnár Réka
Az elektromos autók térnyerése költségcsökkentésre kényszeríti a német óriást.