Öt éve szenvednek az európai autógyártók, és idén még beléjük rúgnak néhányat
január 9. – 13:12
–
Weiler Vilmos
Esélytelen, hogy idén Európában annyi új autót adjanak el, mint a koronavírus-járvány előtt, január elseje óta pedig az uniós szabályozás is szigorodott. A válságnak rövid távon a magyar autógyárak...
Két Suzuki végzett az élen az új autók magyarországi piacán tavaly
január 2. – 15:03
–
Szalma Baksi Ferenc
Mindkettőt Esztergomban gyártják.
Távozik a Speedzone stábja, jelenlegi formájában megszűnik az oldal
2024. december 31. – 10:02
–
Pál Tamás
Tizennégyen hagyják ott az egyik legnépszerűbb magyar autós portált és csatornát.
Az elektromos autózást száz éve pont az elektromosság nyírta ki
2024. december 21. – 15:41
–
Fehér János
Az első elektromos kocsit már közel kétszáz éve megalkották. Az autógyártás hajnalán még népszerű is volt, New Yorkban egy kétszáz kocsis, akkumulátorokkal üzemelő taxiflotta rótta az utakat. Aztán...
Az elmúlt évek legnagyobb autóipari összeolvadását hajthatja végre a Nissan és a Honda
2024. december 18. – 08:33
–
Gulyás Ádám
Ezzel a lépéssel próbálnák felvenni a versenyt a kínai elektromosautó-gyártókkal.
Szakszervezet: Hamarosan négy autóipari cégnél is leépítések lesznek
2024. december 2. – 10:37
–
Csurgó Dénes
A Vasas alelnöke szerint a multik nem tolerálják már sokáig a házon belüli munkanélküliséget.
Hirtelen lemondott a Stellantis autóipari konszern vezérigazgatója
2024. december 1. – 23:13
–
Bakró-Nagy Ferenc
Eddig úgy volt, hogy Carlos Tavares majd 2026 elején távozik.
Zsiday Viktor: Ha nem tudunk felelősséggel bánni a forinttal, inkább rakjuk magunkra az euró...
2024. november 26. – 17:06
–
Brückner Gergely
A Téma legújabb adásában a befektetési szakemberrel arról beszélgettünk, Magyarország felzárkózik-e még Európához, mennyiben függ a magyar gazdaság sorsa Trump vámjaitól és mit jelez, hogy egyre...
11 ezer embert bocsát el a Thyssenkrupp acélvállalata
2024. november 25. – 18:27
–
Molnár Zoltán
Döglődnek az európai autóeladások, ez kihat az acéliparra, ahogy a távol-keleti olcsó acél is.
Története legnagyobb válságát éli át a Volkswagen, de már évtizedek óta rossz irányba halad
2024. november 12. – 07:06
–
Zách Dániel
Egyszerű lenne az egészet a kínaiakra fogni, de a világ második legnagyobb autógyártójának válságát pont az ottani piaci sikerek késleltették. Már a megalomán vezetés, a pénzszórás és a 2015-ös...