Audi

Győr legendás autója ott parkol Elton John és Katalin hercegné garázsában
Gyártottunk és gyártunk sok más modellt, de a szakma nem véletlenül tartja úgy, hogy egy autómárkának harmincévente van akkora dobása, mint amilyen az Audinak a TT volt – és ez a dobás nekünk jutott.
Győr polgármestere bemutatta a szerződést, amit még Borkai kötött az Audival, és eddig titkosnak...
Borkai idejében két ütemben 1,6 százalékra csökkentette a győri önkormányzat az iparűzési adót, legfőképpen az Audi kérését teljesítve. Az erről szóló szerződést eddig titkosnak mondták és nem...
Megszólalt az Audi, miután kiderült, hogy részben elviszik Győrből az egyik modell gyártását
Jövő évtől is teljes kihasználtsággal folytatja működését a győri Audi-gyár is, csupán optimalizálási céllal tekernek az arányokon.
Győrből az ingolstadti főüzembe költözteti a gyártás egy részét az Audi
A Q3-as modelleket várhatóan csak 2026 őszén kezdik gyártani a németországi üzemben.
Szijjártó mellett legördült egy milliomodik Audi, ő már az autóipar Bajnokok Ligájában látja az...
A Q3-as modellt ünnepelték a győri üzemben, ahol a miniszter a hazai autóipar hozzáadott értékét dicsérte.
Zuhannak a Porsche eladásai Kínában, és ez minden európai autógyártónak súlyos üzenet
Jelentősen beestek a Porsche eladásai Kínában, de az ázsiai ország autópiacának átrendeződése nem csak a sportautómárka helyzetét alakíthatja át. A kínai vevők az autók árát nézik, szívesen...
A magyar export 8 százalékát adó győri Audinak a Q3-asok és a motorok miatt is fájni fog Trump vámja
Minden ötödik Győrben gyártott Audi Q3-as autó Amerikában landol, százezres nagyságrendben szállítanak motorokat is az Egyesült Államokba a magyar gyárból.
Autóból többet, motorból kevesebbet gyártott az Audi Hungaria, mint egy évvel ezelőtt
Az árbevétel és az adózás utáni eredmény is csökkent 2024-ben az Audi Hungariánál, de 2025-re már derűlátó a vezetőség. A győri vállalat arra számít, a Trump által belengetett vámoknak biztosan lesz...
Kisvárosnyi embert bocsát el az Audi Németországban
2029-ig mintegy 7500 munkavállaló állása szűnik meg, hogy a VW-csoport cége költséget csökkentsen.
Nem fest vidám képet a magyar járműiparról a KSH friss elemzése
Alacsony a hozzáadott értéke a magyar járműiparnak, a nagy külföldi cégek kevés magyar beszállítót használnak, ők pedig függő helyzetben vannak a vevőjüktől.
Kövess minket Facebookon is!