Alapjárat

RSS

Belföld
Minden, amit a zöld rendszámról tudni érdemes

Nem az ingyenes parkolással lehet a legtöbbet spórolni, és a buszsávos legendát is ideje elfelejteni. Viszont zéró a kibocsátás, már ha éppen nem egy kéttonnás plug-in hibrid SUV viseli a rendszámot, és járnak különböző adókedvezmények is.

Gazdaság
Így autózunk majd tíz év múlva az ígéretek szerint

2030-ra drasztikus változásokkal számolnak az autógyártók. A benzines, de főleg a dízel hajtás háttérbe szorul, egyre több elektromos autó lesz, és az önvezetés is cél a következő évtizedre. Megnéztük, pontosan mit is ígérnek a gyártók számokban, százalékokban, önvezető képességben.

Belföld
Mennyit érdemes melegíteni a motort ilyen hidegben, és más tippek a téli autózásra

Megfordult a fejében, hogy forró vízzel önti le a szélvédőt, hogy jégtelenítse, vagy esetleg belső keringtetésre kapcsolja a fűtést, mert fázik? Összeszedtük, mit hogyan érdemes csinálni az autónkkal, amikor a súlyos mínuszokban indulnánk útnak.

Gazdaság
Ezek a legkelendőbb használt autók Magyarországon

Olcsó igavonóktól a 15-20 éves BMW-n át a exflottás családi kedvencig. A tavalyi utolsó negyedév számait bogarásztuk végig, és megtettük, amit általában nem szoktak a hasonló statisztikáknál: a számoknál különválasztottuk az Astrák generációit.

Gazdaság
Az új vagy a használt autó éri meg jobban anyagilag? Kiszámoltuk!

Egy régi autót megvenni mindenképp pénztárcabarátabb, de aztán öt évig fenntartani drága lehet a gyakori elromlások és nagyobb fogyasztás miatt. Az új autónál viszont a márkaszerviz és az értékvesztés kerülhet sokba. Megnéztük, hogy milyen összegekről beszélünk.

Tech
Egymilliónál is több autót hívtak vissza tavaly Európában, íme a legérintettebb márkák

Bőven akadtak problémái az autógyártóknak 2020-ban, úgyhogy a Telex és az Alapjárat összegyűjtötte, hogyan alakult a gyári hiba miatti visszahívások top10-es listája. Van olyan márka, amelynél több tucat visszahívás volt.

Belföld
Íme a legolcsóbb új autók 2021-ben – plusz egy meglepetés-hiányzó

Hárommillió forint alatt szinte lehetetlen, de négymillió alatt sem könnyű már új autót vásárolni. A Telex és az Alapjárat.hu utánajárt, miből lehet most válogatni, ha az ár a fő szempont. Régebben elképzelhetetlen volt, hogy egy bizonyos autó kimarad ebből, most megtörtént.

Belföld
Kicsi a bors, de erős: bemutatjuk az új Ford Focust

A 7-9 milliós új Ford Focusnál rengeteget konzultáltak a potenciális vevőkkel az autógyár mérnökei, hogy valóban azt adják a népnek, amire vágyik. Viszont a sportos és nagyon jól felszerelt kasztniban egyáltalán nem tűnik kívánatosnak. Autóteszt és videó.