Gazdaság

Mészáros Lőrincnek autószervize is van, mostantól négy évig ők javíthatják a mentőkocsikat 4 milliárd forintért
Mészáros Lőrincnek autószervize is van, mostantól négy évig ők javíthatják a mentőkocsikat 4...
Változatos iparágakban szerepelnek sikerrel közbeszerzéseken a leggazdagabb magyar cégei.
Két éve még lelkesedett az akkugyárért az iváncsai polgármester, mostanra elfogyott a türelme a zaj miatt
Két éve még lelkesedett az akkugyárért az iváncsai polgármester, mostanra elfogyott a türelme a...
A fideszes kötődésű Molnár Tibor támogatta az SK beruházását, most viszont már a hatóságoktól követeli a szabályok betartatását.
A Roszatom feje szerint mostantól akadálytalanul folyhat Paks II. építése
A Roszatom feje szerint mostantól akadálytalanul folyhat Paks II. építése
A külügy tartja magát ahhoz a nem túl valószínű forgatókönyvhöz, hogy 2030-ra üzembe állhat az erőmű két új blokkja.
Munkásszállóvá alakítanak egy debreceni plázát – terjed a Facebookon, kár, hogy nem igaz
Munkásszállóvá alakítanak egy debreceni plázát – terjed a Facebookon, kár, hogy nem igaz
Ellepték Debrecen környékét a vendégunkások, rengeteg hamis elmélet terjed róluk az interneten.
Nagy Márton: A kormány újra beavatkozhat az üzemanyagárakba
Nagy Márton: A kormány újra beavatkozhat az üzemanyagárakba
A gazdaságfejlesztési miniszter szerint a kormány napirendjén van az üzemanyag ára, a cél az, hogy eltüntessék a nem indokolt áremeléseket.
Nagy Márton: Kár lenne tagadni, Magyarország védekező, válságkezelő üzemmódban van
Nagy Márton: Kár lenne tagadni, Magyarország védekező, válságkezelő üzemmódban van
Magyarország egy olyan gazdaság, ahol kulcsfontosságú a reálbér növekedése és a belső fogyasztás. Magyarországon ugyanis a lakosság, de a költségvetés is akkor áll jól, ha a magyarok fogyasztanak.
Sztrádákra ment el annak a 2000 milliárdnak a nagy része, amit útépítésre szánt a kormány
Sztrádákra ment el annak a 2000 milliárdnak a nagy része, amit útépítésre szánt a kormány
A NIF adatai alapján az látszik, hogy nagy projektekben játszott az állami NIF, a kisebb utak annyira nem érdekelték – ott az árat sem drágították annyira.
Nem tudják befejezni a kínaiak a Budapest–Belgrád építését, és ez még súlyos tízmilliárdokba kerülhet nekünk
Nem tudják befejezni a kínaiak a Budapest–Belgrád építését, és ez még súlyos tízmilliárdokba...
A Budapest–Belgrád-vasútvonal egyik legfontosabb feladatát elvállaló kínai cég képtelen elvégezni a szerződés szerinti munkáját. Emiatt lehet, hogy ki kell rúgni őket és új alvállalkozót keresni,...
Újabb 5 milliárddal dobták meg a 14 kilométeres Szeged–Röszke-vasútvonal 45 milliárdos költségvetését
Újabb 5 milliárddal dobták meg a 14 kilométeres Szeged–Röszke-vasútvonal 45 milliárdos...
A kivitelezők között természetesen Mészáros Lőrinc cége is ott van.
Úgy oldotta meg a MÁV a győri vonal felújítását, hogy a Budapest–Belgrád építéséről vittek át hozzá mindent
Úgy oldotta meg a MÁV a győri vonal felújítását, hogy a Budapest–Belgrád építéséről vittek át...
Pénz nélkül kellett megoldania a MÁV-nak a szétrohadt győri vasútvonal 32 milliárdos felújítását egyik napról a másikra. És valamilyen csoda folytán találtak munkagépeket, munkásokat, 29...
Kövess minket Facebookon is!