Lezárult a Strabag kivásárlása, csütörtöktől hivatalosan is a magyar államé a GYSEV kétharmada
Lázár János bejelentése szerint az állam kifizette a vételárat a Strabag tulajdonrészéért, így mostantól „nemcsak a többség lesz a magyaroké, hanem az irányítás is.”
Még közel egy évig zárva lehet az M30-as Miskolc és Tornyosnémeti közti szakasza
A cég és a minisztérium sem árulta el, miért csak az átadás után derült fény az útszakasz problémáira.
A Strabag saját hatáskörben adta el a GYSEV-es tulajdonrészét a magyar államnak
Az osztrák közlekedési minisztérium kérdésünkre azt írta, nem volt közvetlenül érintett a tranzakcióban, a saját tulajdonrészét pedig továbbra sem akarja eladni.
Mégis kaphatnak a GYSEV vasutasai is a Lázár-féle hőségpénzből
Nem jó a viszony a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút (GYSEV) magyar és osztrák tulajdonosai között, és úgy tűnt, ez a vasúttársaság magyar dolgozóin csapódik le. Nagy volt a felháborodás a nyugati...
A magyar állam hivatalos vételi ajánlatot tett a Strabagnak a GYSEV-ben meglevő részesedésére
A magyar fél ezzel 19-re lapot húzott, és nem a magyar-osztrák állami tulajdonosok közötti kiegyezést, inkább a másik fél legyőzését választotta.
Győrben több száz önkormányzati szerződést vitt el ugyanaz a három cég
Az Átlátszó megtalálhatta a várost, amelynek közbeszerzési ügyei anonim módon már bejárták a sajtót.
A nagy autópálya-koncesszió: Lázár János és Rogán Antal egymásra lesz utalva
A gyorsforgalmi utak építése, felújítása, üzemeltetése hatalmas feladat, amit 35 éven át magántőkealapok konzorciuma kapott meg. Jó ez nekünk? Nem valószínű, de nekik biztosan. A nagy munka körül...
Furcsaságok sora övezi Mészáros Lőrincék autópálya-koncesszióját
Magántőkealapok konzorciuma kontrollálhatja 35 éven át az utak építését, felújítását, üzemeltetését. Értenek hozzá? Aligha, de némi nyereséggel ők jelölhetik ki azokat, akik igen. Sok közpénzről van...
Ki épít nekünk 35 éven át autópályát: a Strabag, Mészáros Lőrincék vagy Abronits Róbert?
Eddig is különös volt a Nemzeti Koncessziós Iroda 35 éves autópálya-koncessziója, most is az, pedig immár publikus, hogy kik adhatnak be árajánlatot: az osztrák Strabag, egy titokzatos magántőkealap...
Ki miatt vannak dugók Budapesten? Az igazság odalent van
Teljesen eltérő politikai narratívák vannak arról, hogy ki miatt vannak gigadugók a belvárosban. A kormányzat szerint az „alkalmatlan” főpolgármester miatt, aki a nagy budapesti munkákra olyan...
Kövess minket Facebookon is!