El a kezekkel a sajtótól! A kormány most a független médiát vette célba, de az igazságot nem lehet betiltani. Amíg velünk vagytok, mi is létezni fogunk, köszönjük, hogy támogatásoddal és adód 1%-ával segíted a munkánkat! Már a támogatónk vagy?
Jelentkezz be!
Támogatás! Elrejtés

Strabag

65 százalékos kedvezményt kapnak a borsodiak a vármegyei autópálya-matricára 2026-ban
Lázár János azt ígérte, hogy a kormány még idén őszig kijavíttatja az M30-as megcsúszott szakaszát a Strabaggal.
Lázár János minden korábbinál keményebben ment neki az egyik legnagyobb építési vállalkozásnak
Nemcsak az államtól nem kaphatna szerződést a Strabag, de a többi, államnak dolgozó építési cégtől sem.
Októberi határidőt szabott meg Lázár János a 354 milliárdba került M30-as autópálya kijavítására
Az átadás után fél évvel bekövetkezett az első műszaki hiba.
Tróger módon építették meg a miskolci autópályát, elvesztették a közbeszerzést, mégis munkát...
Elvesztette a közbeszerzést, Lázár János szerint rossz cég, a Duna-hídon mégis dolgozhat.
A mohácsi töredékébe kerülne a győri híd, de időpontja sincs a 2022-ben leállított beruházás...
A győri beruházás töredéke lenne a mohácsi Duna-hídnak, ráadásul a másikkal ellentétben megkérdőjelezhetetlen a szükségessége is. Lázárék nem tudják, mikor indulhat újra a projekt.
Váratlanul meghalt a Strabag 44 éves vezérigazgatója
Klemens Haselsteiner két éve lett az osztrák építőipari cég igazgatósági elnöke.
Úgy építették meg a Miskolc melletti autópályát, hogy az két év után szétcsúszott, Lázár szerint...
Őszre építhetik újra az M30-as autópálya Miskolc és Szikszó közötti szakaszát, amit az átadás után nem sokkal le kellett zárni.
Lezárult a Strabag kivásárlása, csütörtöktől hivatalosan is a magyar államé a GYSEV kétharmada
Lázár János bejelentése szerint az állam kifizette a vételárat a Strabag tulajdonrészéért, így mostantól „nemcsak a többség lesz a magyaroké, hanem az irányítás is.”
Még közel egy évig zárva lehet az M30-as Miskolc és Tornyosnémeti közti szakasza
A cég és a minisztérium sem árulta el, miért csak az átadás után derült fény az útszakasz problémáira.
A Strabag saját hatáskörben adta el a GYSEV-es tulajdonrészét a magyar államnak
Az osztrák közlekedési minisztérium kérdésünkre azt írta, nem volt közvetlenül érintett a tranzakcióban, a saját tulajdonrészét pedig továbbra sem akarja eladni.