A magyar állam hivatalos vételi ajánlatot tett a Strabagnak a GYSEV-ben meglevő részesedésére
A magyar fél ezzel 19-re lapot húzott, és nem a magyar-osztrák állami tulajdonosok közötti kiegyezést, inkább a másik fél legyőzését választotta.
Győrben több száz önkormányzati szerződést vitt el ugyanaz a három cég
Az Átlátszó megtalálhatta a várost, amelynek közbeszerzési ügyei anonim módon már bejárták a sajtót.
A nagy autópálya-koncesszió: Lázár János és Rogán Antal egymásra lesz utalva
A gyorsforgalmi utak építése, felújítása, üzemeltetése hatalmas feladat, amit 35 éven át magántőkealapok konzorciuma kapott meg. Jó ez nekünk? Nem valószínű, de nekik biztosan. A nagy munka körül...
Furcsaságok sora övezi Mészáros Lőrincék autópálya-koncesszióját
Magántőkealapok konzorciuma kontrollálhatja 35 éven át az utak építését, felújítását, üzemeltetését. Értenek hozzá? Aligha, de némi nyereséggel ők jelölhetik ki azokat, akik igen. Sok közpénzről van...
Ki épít nekünk 35 éven át autópályát: a Strabag, Mészáros Lőrincék vagy Abronits Róbert?
Eddig is különös volt a Nemzeti Koncessziós Iroda 35 éves autópálya-koncessziója, most is az, pedig immár publikus, hogy kik adhatnak be árajánlatot: az osztrák Strabag, egy titokzatos magántőkealap...
Ki miatt vannak dugók Budapesten? Az igazság odalent van
Teljesen eltérő politikai narratívák vannak arról, hogy ki miatt vannak gigadugók a belvárosban. A kormányzat szerint az „alkalmatlan” főpolgármester miatt, aki a nagy budapesti munkákra olyan...
4,5 milliárdba fog kerülni az M6-os legújabb szakasza kilométerenként
A Duna Aszfalt és a Strabag pályázata nyert. Ez az összeg még magyar viszonylatban sem kevés.
Pécelen sikerült a járdát belevezetni a jelzőlámpába
És ez már jövő tavaszig biztosan így is marad.
Kövess minket Facebookon is!