Making Fidesz hip, no matter the cost
Hungarian governing party Fidesz has been trying to capture the elusive youth vote for quite some time, and following the grim results of the 2019 local elections, they are throwing even more money...
Olyan, mintha benne lennék a House of Cardsban
Opportunista és apolitikus, aki Habony Árpád korábbi emberével akar kiegyensúlyozottabb médiát csinálni Magyarországon. Bemutatjuk a 168 Óra tulajdonosát, aki közéleti portfóliót épít.
Miért kellhet egy médiás szaklap a NER-nek?
Tisztázatlan hátterű fantomanyagok eddig is jelentek meg a Médiapiac című újságban, és a kormányhoz hű Nézőponthoz is több szálon kötődött a lap, de a szerkesztőség tagjai többnyire szabadon...
Több pénzt keresnek a NER-cégek a hazai reklámokból, mint a Facebook és a Google együtt
A G7 cikke szerint van olyan szegmense a hirdetőpiacnak, ahol a pénzek több mint fele fideszes cégeknél landolt 2019-ben.
Nézzétek meg videón, milyen volt a Telex elindulásának a napja!
Hosszú várakozás és szervezés után október másodikán, pénteken indult ez az újságunk, de ez a nap sem volt izgalmaktól mentes. Nézzétek meg, milyen volt volt ez a nap belülről!
Visszavonták a külföldi tudósítók akkreditációját Belaruszban
Felszólították továbbá a lengyel és a litván kormányt, hogy csökkentsék a diplomáciai képviseletüket.
A demokrácia helyreállításához erős médiaszektorra van szükség
A média gazdasági és politikai helyzetéről szóló véleménycikkünk vendégszerzői Věra Jourová, az Európai Bizottság értékekért és átláthatóságért felelős alelnöke és Thierry Breton, a belső piacért...
Menővé tennék a fideszességet, ha belegebednek is
A kormánypárti propagandagépezet eddig nem látott lendülettel fordult rá a fiatal szavazók megszólítására. A 2022-es választásokig milliárdok mehetnek el arra, hogy belevéssék a 30 alattiak agyába:...
Kövess minket Facebookon is!