koncesszió

RSS

Publicus: A kormánypártiak 85 százaléka sem szeretné, hogy 35 évre koncesszióba adják az autópályákat

A többség azt szeretné, ha továbbra is az állam üzemeltetné a gyorsforgalmi utakat.

Transparency: Sértheti az uniós irányelveket a sztrádák 35 éves koncessziója

Levélben fordult a szervezet az Európai Bizottsághoz, hogy vizsgálják meg, mennyire felel meg az uniós jognak Rogánék terve.

Karácsony Gergely Brüsszelhez fordult a 35 éves autópálya-koncessziók ügyében

A kormány szerint a főpolgármester hazugságot állít, mert a tender nyilvános. Karácsony azonban nem a tender titkosításáról beszélt, hanem arról, hogy a kormány 10 évre titkosította, hogy milyen döntés alapján indokolt egyáltalán 35 évre bérbe adni a sztrádákat.

Tíz évig nem nyilvános, hogy milyen számítások szerint adják koncesszióba a sztrádákat

Mert döntéselőkészítési anyagnak minősül, válaszolta az illetékes hivatal a Transparency Internationalnek.

A Fidesz 35 éves útkoncessziót tervez, ennyi időre mond le a további versenyeztetésről

Az állam 35 éves úttendere szembemegy az elmúlt évek szuverenitási, reprivatizációs, a magyar vállalkozásokat helyzetbe hozó folyamataival. A gigantikus koncesszió ugyanakkor beleillik abba a hatalom- és vagyonkimentési folyamatba, amelyet az alapítványosdi, a hosszú távú kinevezések és a ciklusokon átnyúló központosított közbeszerzések jellemeznek. Elemzés az útkoncesszióról.

Rogán: Még az idén 35 évre koncesszióba adják az autópályákat

Jobb konstrukció lesz állami szempontból, mint az M5, M6 csődje – ígéri. Az ellenzék szerint fideszes oligarcháknak játszák át a közutakat.

Tordai szerint fideszes oligarcháknak adnák koncesszióba az utakat, Gulyás szerint nincs erre alkalmas magyar cég

A Parlamentben csapott össze a Párbeszéd képviselője és a miniszter. Gulyás szerint így nem kell hitelt felvennie az államnak.

Visszajöhetnek a koncessziós sztrádaépítések Magyarországon, Rogán Antal felel majd értük

Módosult a koncessziókról szóló kormányrendelet, az állami hulladékgazdálkodás, valamint a közutak létrehozása és működtetése is koncessziós tevékenység lett. Számos nyitott kérdés van, amire hiába kértünk választ az illetékesektől, ami biztos: Rogán Antal. És az, hogy a korábbi koncessziós sztrádaépítések nagyon balul sültek el – igaz, mindig baloldali kormányok alatt.

Tovább épül az állami kukavár: országos monopóliumba adják a hulladékgazdálkodást

Megszavazta a parlament a szemétágazat teljes átszervezését, az új törvény egy egyelőre bizonytalan kilétű szereplőnek ad koncessziót szinte minden érdemleges tevékenységre. A cégek és a lakosság eddig eladhatták a hulladékukat, így maradt felszínen úgy-ahogy a 2011 óta megnyirbált ágazat, amelynek nagy szerepe van abban, hogy van itthon egyáltalán érdemi hulladékhasznosítás. Az eredmények így is lehangolóak, majdnem utolsók vagyunk az EU-ban újrafeldolgozásban, és senki nem érti, miért segítene ezen a mostani megoldás, ami teljesen kizárja a versenyt.

Koncessziót írnak ki egy csomagban a MÁV-os, BKK-s mobiljegyre és a mobilparkolásra

A Nemzeti Mobilfizetési Zrt. jelenlegi formájában megszűnik, a főváros és a MÁV elfelejtheti a saját elektronikus jegyrendszert.