Több mint ezer kilométernyi autópálya kerül ki a magyar állam keze alól
Szeptembertől koncessziós cégek fogják üzemeltetni a magyarországi autópálya-szakaszok nyolcvan százalékát.
Vizsgálja az Európai Bizottság a 35 évre szóló autópálya-koncessziót
Májusban derült ki, hogy Mészáros Lőrinc konzorciuma nyerte el a koncessziót.
Furcsaságok sora övezi Mészáros Lőrincék autópálya-koncesszióját
Magántőkealapok konzorciuma kontrollálhatja 35 éven át az utak építését, felújítását, üzemeltetését. Értenek hozzá? Aligha, de némi nyereséggel ők jelölhetik ki azokat, akik igen. Sok közpénzről van...
Nem adja ki a koncessziós iroda, miért éri meg 35 évre egy nyertesnek adni az autópálya-építést
Civilek kiperelték az előzetes számításokat, és nyertek, de az NKI inkább a Kúriához fordul a Szabad Európa értesülése szerint.
Mészáros Lőrincék építhetnek 35 éven át autópályát Magyarországnak
A hatalmas „autópályás” feladat egyben egy rejtett privatizációnak is tekinthető.
Szíjj László Szijjártó nyaralásáról: Nincs közvetlen befolyásom arra, hogy kik és mikor bérlik a...
Mint ahogy arról sem vele kell megegyezni, ha valakinél egy kapubejárót kell leaszfaltozni. A kormányközeli milliárdos beszállna az autópálya-koncesszióba.
Erőltetett menet – a Fidesz gazdasági tervei a választásokig
Sűrű 4-5 hónap áll előttünk a gazdaságban: a kormány méretes tranzakciókat szeretne elindítani vagy befejezni a választások előtt, folyamatban vannak nagy kiszervezések és bevásárlások is....
Nem titkolhatja az állam, hogy milyen számítások szerint adják 35 évre koncesszióba a sztrádák...
A Fővárosi Törvényszék elsőfokú ítélete erre kötelezte a Nemzeti Koncessziós Irodát.
A kormányszóvivő a férje kaszinókoncessziójáról: Jobboldali kormányzatban nincsen annak...
A Telex kérdései után még Gulyás Gergely is a segítségére sietett.
Kövess minket Facebookon is!