Kampány

16,6 milliárd forintot költött a kormánymédiában Rogán minisztériuma társadalmi reklámokra
Az Átlátszó összesítése szerint ebből magasan a legtöbb pénz, ötmilliárd forint ment el a gyermekvédelminek nevezett népszavazás kampányára.
Több mint tízmillió forintnyi fontért kelt el a brit miniszterelnök kristályokból kirakott portréja
Rishi Sunak a konzervatívok kampányára gyűjtött adományokat, a kép mellett egy közös vadászatra is lehetett licitálni.
A macsóság legalább annyi kárt okoz az utakon, mint az alkohol – állítja egy francia kampány
Gyorshajtás, ittas vezetés, drogok, toxikus férfiasság – sokkal több férfi okoz és szenved el közúti balesetet, mint nő.
Amerikában egymilliárd dolláros reklámkampányt indítanak Jézus „újrabrandelésére”
Azt szeretnék, hogy Jézusnak a mai kultúrában is ugyanolyan jelentősége legyen, mint a 2000-es évek előtt volt.
Az Európai Parlament megszavazta, hogy átláthatóbbá tegyék a politikai reklámokat
Deutsch Tamás politikai cenzúrát kiáltott, holott a javaslat épp azt mondja ki: a készülő rendelet nem érintheti a reklámok tartalmát, sem a megjelenítésük szabályait.
A Kúria szerint is valótlanságot terjesztett Márki-Zay Péterről a Tények
A csatornának helyreigazítást is kell közölnie, mert többek közt azt állították, hogy Márki-Zay szülészeteket záratna be.
Harmadik éve Bad Bunny az év legtöbbet hallgatott előadója Spotifyon
A Puerto Ricó-i rappert a listán Taylor Swift követi, míg a legtöbbet streamelt dal kategóriáját Harry Styles As it Was című száma nyerte meg a platform 2022-es összefoglalója szerint.
Kövess minket Facebookon is!