BYD

Videón keresztül írták alá Budapesten és Sencsenben a szegedi BYD-autógyár előszerződését
Szeged határidőre teljesíti minden vállalását az összesen 300 hektáros terület átadásáig, mondta Botka László, Szeged polgármestere a videókonferencia budapesti helyszínén, a Külügyminisztériumban.
Musk kijelentései után több mint 10 százalékot esett a Tesla részvényeinek értéke
A márka alapítója szerint idén kisebb lesz a villanyautók iránti kereslet növekedése, a kínai gyártók ellen pedig védekezni kell, mert több autómárka tönkremehet.
Lázár nem indulna polgármesternek Hódmezővásárhelyen
Nem szeretne helyi ügyekkel foglalkozni többet, és „a helyi lökdösődésben nem akarja felőrölni” fölös energiáit, mondta csütörtök délelőtti rádióinterjújában.
Botka: Ingyenes lesz a 14 év alattiaknak a szegedi közlekedés, legkésőbb nyár elején elindul a...
A szegedi szociális támogatások nagyarányú emelését jelentette be a polgármester, aki kínai elektromosautó-gyár beruházásának néhány újabb részletéről is beszélt.
Felverheti az ingatlanárakat Szegeden a BYD-gyár odaköltözése
Már most élénkülést látnak a szegedi ingatlanpiacon.
A Teslához köthető honlap szerint a kínai BYD akkumulátorgyárat is akarhat Magyarország déli részén
A Teslamag.de nem említi meg név szerint Szegedet, ahol a BYD elektromos autók gyártását tervezi, de sok szakmai érv van amellett, hogy ne távolról szállítsa az akkumulátorokat.
Mi hoz többet a magyar gazdaságnak, egy kiló szalámi vagy egy kiló autó?
Látszólag nem lehet egy lapon említeni a jármű- és az élelmiszeripar jelentőségét, ám más lesz a kép, ha csak az idehaza keletkező értéket nézzük meg.
Végül mindig az lesz, amit a kormány akar
Hiába volt jó együttműködés a kormány és az ellenzéki vezetésű szegedi önkormányzat között a BYD-gyár tárgyalásakor, egy másik építkezés miatt egymás torkának estek a felek. A vita tárgya a fideszes...
Miközben Európa azt keresi, hogyan lassítsa a Kínából ömlő autók áradatát, ők csak most kezdenek...
A kedvező árak után előbb-utóbb a technológiai előnyt is a kínai autók javára lehet írni.
Mit mond a magyar gazdaságról, hogy kínai autógyár épül a hazai szalámiüzem helyén?
Elhúzott a járműgyártás az élelmiszeripar mellett, mégsem biztos, hogy jobban jár az ország egy autógyártó munkással, mint egy szalámikészítővel.
Kövess minket Facebookon is!