BYD

Gyatrák a szegedi üzemnyitást tervező kínai autógyártó fenntarthatósági mutatói
A Mercedes, a Stellantis, a Volkswagen a fenntarthatósági lista élén végzett, a BYD viszont csak két globális autógyártót előzött meg.
Vihar előtti csend van az elektromos autók piacán
Az év végén látott számokból sokan azt a következtetést vonták le, hogy mégsem zajlik olyan gyorsan a villanyautós átállás, de ez csupán átmeneti lassulás.
Orbán: A magyar gazdaságtörténet egyik legfontosabb beruházása érkezik Magyarországra
A kormányfő szombaton a Karmelitában fogadta a kínai BYD autógyár vezetőségét.
17-szeres áron adhatja tovább a gazdáktól megvett földeket Szeged a BYD-nak
A város szerint nem nyerészkednek a földeken, az ipari fejlesztéshez szükséges munkálatok nö
Külföldi tudással, hajóflottával és jüanelszámolással terjeszkedne a kínai autóipar
A kínai állam tervei között szerepel a külföldi kutatás-fejlesztés, az értékesítési- és szervízhálózatok, valamint a jüanalapú pénzügyi infrastuktúra kiépítése az autóexport ösztönzése érdekében.
Ilyen vezetni a BYD húzómodelljét, ami a Tesla sikerét szárnyalná túl
A szegedi gyárat építő kínai BYD középkategóriás villanyautója, a Seal erősebbik verziója akár egy Porsche 911-et is képes faképnél hagyni, hétköznapi használhatósága és ár-érték aránya szintén...
33 év után bezárja Opel-szalonját a Schiller, hogy a kínai BYD forgalmazásába kezdjen
A cég azért vált a kínai márkára, mert „az elektromos közlekedésben látja az autószektor egyik lehetséges jövőjét és a gazdasági perspektívát”.
Közlekedés a szegedi BYD-gyárhoz: kicsit sem lesz olcsó
A gyárat, amelyben ezrek dolgozhatnak majd, a város határában húzzák fel. A közlekedés megoldása a város feladata, és több százmillió forintba is kerülhet.
Bár a világpiacon szárnyalnak, mégsem éri meg kínai autógyártókba fektetni
Joggal gondolhatnánk, hogy a kínai elektromosautó- és akkumulátorgyártók dúskálnak a pénzben, részvényei pedig napjaink legjobb befektetései. A valóság távol áll ettől.
Kövess minket Facebookon is!