Hogyan rabolta el a marketingszörny az autós kémfotózást, és milyen lesz az új, olcsó Škoda...
július 1. – 11:01
–
Zách Dániel
Titoktartási nyilatkozatot írtunk alá, hogy kipróbálhassuk az októberben érkező Elroq prototípusát, amitől a cseh–német márka azt várja, hogy tömegek választják majd a benzines és dízelmotoros...
A NER malmára hajthatja a vizet az EU és Kína konfliktusa
június 29. – 10:11
–
Csurgó Dénes
Kína felemelkedése és európai terjeszkedése egy válságra adott reakció, ami újabb válságjelenségeket okoz Kínában és a világ más részein. Gerőcs Tamás és Szabó Linda kutatókkal beszéltünk Kína...
A Hyundai legolcsóbb villanyautója egyáltalán nem tűnik gagyinak
június 28. – 07:27
–
Zách Dániel
Bár a kategória többi szereplőjét szinte kizárólag költségcsökkentő megoldások jellemzik, a dél-koreai modell kívül-belül rendes autónak tűnik, persze az alacsony ár így is kompromisszumokkal jár.
Jövőre jön a Ferrari első villanyautója, öt Porsche Taycan árát kérik majd érte
június 23. – 19:45
–
Zách Dániel
A maranellói gyár új üzemében egymás mellett készülnek majd az elektromos és a benzinmotoros Ferrarik, de a cég továbbra is korlátozni fogja a darabszámukat.
Lengyelországban gyártják Európa legolcsóbb villanyautóját
június 18. – 17:41
–
Zách Dániel
Az Alfa Romeo, a Citroën és a Peugeot gyártójának lépése frappáns megoldás a kínai autódömping jelentette kényszerhelyzetben, ráadásul a kínai eredetű Leapmotor T03 még a Dacia Springnél is...
Ezért döglik meg a villanyautó akkumulátora, és így vigyázhatunk rá
június 16. – 17:59
–
autóMAGAZIN
Mi fokozza a hajtóakkumulátor öregedését, mekkora a csökkenés mértéke, és hogy lehet minimalizálni a veszteséget? Tisztázunk néhány részletet, hogy segítsünk elkerülni az idő előtti akkucsere...
Felépítették az akkugyárat 680 milliárdból, aztán most kirúgják a munkásokat, mert nem fogynak a...
június 7. – 09:53
–
Weiler Vilmos
17 százalékkal kevesebb akkumulátort gyártottak Magyarországon idén márciusban, mint tavaly. Mindezt úgy, hogy akkor még csak két nagy gyár állt, most pedig már három. A visszaesés oka az elektromos...
Húzóágazatnak nevezik, mostanában mégis csak lefelé húzza a magyar gazdaságot az autógyártás
június 5. – 07:01
–
Weiler Vilmos
Miközben mindenki a válság végéről és a gazdaság beindulásáról beszél, a magyar autógyártás és gépgyártás egyre rosszabb adatokat produkál. Az okok nagyrészt külsők, de felmerül az is, hogy rossz...
Elmarad és meg is szűnik a Genfi Autószalon
június 1. – 16:50
–
Zách Dániel
A világ legrégebb óta létező autókiállításának kimúlása a műfaj egészének válságát jelzi, de a háttérben számos egyéb ok is áll.
3100 milliárd forint árbevétel: egészen elképesztő, mekkorára nőttek a magyarországi akkugyárak
május 31. – 15:26
–
Weiler Vilmos
Megjelentek a vállalatok tavalyi évi beszámolói, amelyek szerint a gödi Samsung jó úton halad afelé, hogy a győri Audi helyét átvéve Magyarország legnagyobb gyára legyen.