Magyarország egyik legnagyobb gyára mellé épít üzemet a kínai Xinzhi, ami évi egymillió alkatrészt...
Ötvenmilliárd forintból épít új gyárat Hatvanban a motorokba szükséges állórészek előállításában piacvezető kínai Xinzhi. A kínai cégnek nehéz lesz a toborzás a Bosch gyára mellett, de lehet, hogy...
Olyan mélyre került a magyar autógyártás, ahol már évek óta nem volt
Néhány jó hónap után ismét visszaesett a hazai akkugyárak termelése, az autógyárak pedig többéves negatív rekordot hoztak össze novemberben.
Szijjártó: Ötvenmilliárdos beruházást tervez a kínai Xinzhi Hatvanban
A miniszter szerint élen járunk az elektromos autók piacán, a kínai cég gyára pedig szerinte kilencszáz új munkahelyet hoz majd létre.
Arte: Defektes az európai autóipar, és nincs meg a pótkerék
Az ágazat két fronton is nehézségekkel küzd: lassan halad az elektromos átállás, és egyre erősödik a kínai konkurencia. Szakértők szerint fel kell venni a kesztyűt.
Öt éve szenvednek az európai autógyártók, és idén még beléjük rúgnak néhányat
Esélytelen, hogy idén Európában annyi új autót adjanak el, mint a koronavírus-járvány előtt, január elseje óta pedig az uniós szabályozás is szigorodott. A válságnak rövid távon a magyar autógyárak...
24.hu: Úgy szervezték át a BMW gyártását, hogy 3 helyett csak 2 modellt készítenek majd Debrecenben
A gyár így az indulás után évi 150 ezer helyett csak 80-90 ezer autót állít majd elő.
Hirtelen lemondott a Stellantis autóipari konszern vezérigazgatója
Eddig úgy volt, hogy Carlos Tavares majd 2026 elején távozik.
A VW és a Toyota eladásai kilőttek, a Tesla és Fiat számai bezuhantak októberben Európában
Egyre több hibrid autót adnak el, az elektromos modellek értékesítése viszont megtorpant.
Nem fogynak az elektromos autók, 4000 európai dolgozóját rúgja ki a Ford
A VW és a Nissan az elmúlt időszakban jelentett be hasonló lépéseket.
Kövess minket Facebookon is!