Beindult a debreceni BMW-gyár festőműhelye, az autógyártást év végén kezdik
A tisztán elektromos autókat gyártó üzem végleges formájában 400 hektáron működik majd.
Nem fogy eléggé a Mercedes S osztály, elbocsátások jöhetnek, az egyik beszállító katasztrófát...
A Mercedes legnagyobb és legdrágább modellje mellett a vele azonos üzemben gyártott EQS villanyautók iránti kereslet is jelentősen csökkent.
Nem lesz négykarikás logó az új kínai Audikon
Azt egyelőre nem tudni, hogy az új járművek más logót kapnak-e majd, esetleg az Audi neve szerepel majd rajtuk.
750 kilométer egy feltöltéssel: megjelent a győri motorral szerelt Audi A6 és S6 e-tron
Az új középkategóriás Audikból egyelőre nem készül benzines változat, a villanyautókba viszont mindent bepakoltak, amire a Volkswagen konszern képes.
A Bogárhátú utódjának szánták, már a nyolcadik generációja fut az utakon
Ötvenéves a Volkswagen Golf. A Deutsche Welle videója.
Az olasz hatóságok megbírságoltak egy autógyártót, mert olasznak mondta a szinte teljesen kínai...
A cég szerint nem tévesztették meg a vásárlókat, de a versenyhivatal megjegyezte, hogy mióta olaszként árulják az autóikat, jelentősen megnőtt a forgalmuk.
Az eddigieknél még nagyobb összeszerelőüzem alapozását kezdheti meg a BYD Szegeden
Az elektromos autókat gyártó kínai óriásvállalat beruházásához június elején újabb alapozásokra kértek engedélyt, amivel szinte megduplázódik a gyár eddig ismert területe. Itt épülne meg a valaha...
Felépítették az akkugyárat 680 milliárdból, aztán most kirúgják a munkásokat, mert nem fogynak a...
17 százalékkal kevesebb akkumulátort gyártottak Magyarországon idén márciusban, mint tavaly. Mindezt úgy, hogy akkor még csak két nagy gyár állt, most pedig már három. A visszaesés oka az elektromos...
Húzóágazatnak nevezik, mostanában mégis csak lefelé húzza a magyar gazdaságot az autógyártás
Miközben mindenki a válság végéről és a gazdaság beindulásáról beszél, a magyar autógyártás és gépgyártás egyre rosszabb adatokat produkál. Az okok nagyrészt külsők, de felmerül az is, hogy rossz...
3100 milliárd forint árbevétel: egészen elképesztő, mekkorára nőttek a magyarországi akkugyárak
Megjelentek a vállalatok tavalyi évi beszámolói, amelyek szerint a gödi Samsung jó úton halad afelé, hogy a győri Audi helyét átvéve Magyarország legnagyobb gyára legyen.
Kövess minket Facebookon is!