Magyarországon gyárthatták az alkatrészeket, amik miatt a BMW 1,5 millió autójával van probléma
2024. szeptember 16. – 18:00
–
Nagy Bálint
A fékek áramköri lapjait gyártó munkások állítólag nem gondoskodtak a kellően tiszta környezetről.
Beindult a debreceni BMW-gyár festőműhelye, az autógyártást év végén kezdik
2024. augusztus 28. – 12:25
–
Kovács Pál
A tisztán elektromos autókat gyártó üzem végleges formájában 400 hektáron működik majd.
Nem fogy eléggé a Mercedes S osztály, elbocsátások jöhetnek, az egyik beszállító katasztrófát...
2024. augusztus 20. – 11:10
–
Zách Dániel
A Mercedes legnagyobb és legdrágább modellje mellett a vele azonos üzemben gyártott EQS villanyautók iránti kereslet is jelentősen csökkent.
Nem lesz négykarikás logó az új kínai Audikon
2024. augusztus 2. – 16:31
–
Bánáti Anna
Azt egyelőre nem tudni, hogy az új járművek más logót kapnak-e majd, esetleg az Audi neve szerepel majd rajtuk.
750 kilométer egy feltöltéssel: megjelent a győri motorral szerelt Audi A6 és S6 e-tron
2024. július 31. – 20:12
–
Zách Dániel
Az új középkategóriás Audikból egyelőre nem készül benzines változat, a villanyautókba viszont mindent bepakoltak, amire a Volkswagen konszern képes.
A Bogárhátú utódjának szánták, már a nyolcadik generációja fut az utakon
2024. június 23. – 04:27
–
Telex
Ötvenéves a Volkswagen Golf. A Deutsche Welle videója.
Az olasz hatóságok megbírságoltak egy autógyártót, mert olasznak mondta a szinte teljesen kínai...
2024. június 21. – 07:33
–
Világi Máté
A cég szerint nem tévesztették meg a vásárlókat, de a versenyhivatal megjegyezte, hogy mióta olaszként árulják az autóikat, jelentősen megnőtt a forgalmuk.
Az eddigieknél még nagyobb összeszerelőüzem alapozását kezdheti meg a BYD Szegeden
2024. június 16. – 11:56
–
Legény Dániel
Az elektromos autókat gyártó kínai óriásvállalat beruházásához június elején újabb alapozásokra kértek engedélyt, amivel szinte megduplázódik a gyár eddig ismert területe. Itt épülne meg a valaha...
Felépítették az akkugyárat 680 milliárdból, aztán most kirúgják a munkásokat, mert nem fogynak a...
2024. június 7. – 09:53
–
Weiler Vilmos
17 százalékkal kevesebb akkumulátort gyártottak Magyarországon idén márciusban, mint tavaly. Mindezt úgy, hogy akkor még csak két nagy gyár állt, most pedig már három. A visszaesés oka az elektromos...
Húzóágazatnak nevezik, mostanában mégis csak lefelé húzza a magyar gazdaságot az autógyártás
2024. június 5. – 07:01
–
Weiler Vilmos
Miközben mindenki a válság végéről és a gazdaság beindulásáról beszél, a magyar autógyártás és gépgyártás egyre rosszabb adatokat produkál. Az okok nagyrészt külsők, de felmerül az is, hogy rossz...