RSS
A márka vezetője szerint fontos szerepet szánnak a GTI és az R-elnevezésnek is, ezeket a legerősebb villanyautókra ültetik majd át, a hagyományos Golf pedig plug-in hibridként folytathatja...
Az európai autógyártók között először született meg a döntés, egy évig egyeztettek róla.
Két évet késett, egy emlékezetes baki miatt sokan nevettek rajta. A látványa sem tesz jót a retinának, a legújabb Tesla sikere mégis biztosra vehető, és nem csak a rengeteg előrendelés miatt. A...
A román-francia tömegmodellre is az SUV-k sötét árnyéka vetül, de ennek jól állnak majd a karcok, észszerű benzines, hibrid és gázüzemű motorokkal gyártják, és jutott rá bőven újrahasznosított...
2023-ban 13 autómárka került a 100 legértékesebb közé az Interbrand éves világranglistáján.
Nem túlméretezett városi terepjárókkal, hanem józan és egyszerű felépítésű kisautókkal lehet versenybe szállni a kínaiautó-gyártókkal a Renault elnöke szerint.
A belsőégésű motort áramtermelésre használja az autó, így nem probléma, hogy a megszokottnál kisebb kapacitású akkumulátor kerül az Iconic SP-be.
Van miért reménykednie annak, aki nem szeretne több mint 10 millió forintot fizetni egy villanyautóért, hogy utána folyamatosan töltőoszlopokat keressen.
A Tesla egyetlen európai gyárában feltűnően sok a súlyos munkabaleset. A dolgozók nagy része jobb munkakörülményeket és több biztonságot követel, de egyelőre csak béremelést kapnak.
A Magyarországon is népszerű japán kisautó következő generációját várhatóan háromféle motorváltozatban kínálják majd, és nem tűnik el a Sport-kivitel sem.