Autó

A német autógyárak újranyitása elkezdheti felhúzni a magyar ipart, de lassú lesz a kilábalás
Visszapattanhatunk a németekkel együtt a gödör mélyéről, de 4-5 évbe is telhet, amíg a 2019-es szintet újra elérjük.
Még támogatás nélkül is hatmillió forint alá mehet a Dacia elektromos autójának ára
A román sajtó úgy számol, hogy náluk 15-20 ezer euró közé lövik be a kis Daciát.
Inkább belefulladnak a közlekedési dugókba a bukarestiek, mint hogy korlátoznák a forgalmat
Ragaszkodnak a bukarestiek az autózáshoz, pedig egyre jobban megkeseríti az életüket a túlzott gépjárműforgalom.
Pont a Volvótól nem vártuk azt az álságos zöld akciót, amit Magyarországra hozott
Minden eladott autó után ültettek egy fát, de már az akciót reklámozó óriásplakátra is minden bizonnyal többet költöttek, mint a fákra. A kampány környezetvédelmi hatása az eladott autók...
Akár Győrbe is hozhatják a Skoda Superb gyártását
Nagyon malmozni kell a VW csoportban a modellekkel, miután a Törökországba tervezett új gyár építéséről egyre húzódik a döntés.
Karácsony Gergely hivatala venni akart egy nagy autót, de a 9 milliós Toyota helyett valami más lesz
Nem volt jó a Toyota mérete, a környezetvédelmi besorolása és a fényszórómosója sem.
Az Egyesült Királyság 2035-től betiltja a benzines és dízeles autók értékesítését
A tiltás a hibrid modellekre is vonatkozik. Az Egyesült Királyság ezzel a leginkább nagyratörő országokhoz csatlakozik ezen a területen.
Eddig 50 ezer áldozata van az elektromos autókra való átállásnak Németországban
Az egyre kedvezőtlenebb gazdasági folyamatok és a sosem látott technológiai kihívás miatt negyedmillió ember veszítheti el a munkahelyét Németországban.
Szennyezők helyett közterületi levegőszűrők is lehetnének az autók
Hype vagy reális lehetőség a Hyundai marketingkampánya a sportolóról, aki kipufogógázban fut, és nem lesz semmi baja?
Szárnyal a Dacia, a Skodánál teljesen kiakadtak, hogy a román márkával kellene versenyezniük
Győzelmi jelentés érkezett Bukarestből, miközben áll a bál Prágában. Nagyon megy a román autópiac és a Dacia is, a Skoda viszont elégedetlen azzal a szereppel, amibe a VW megpróbálja...
Kövess minket Facebookon is!