Vállalat

Annyi fronton támad a kínai autóipar, hogy alig tudja tartani a tempót a válaszlépésekkel az EU
Megint szó van a hagyományos modellekre vonatkozó 2035-ös tiltás lazításáról, és most már a kínai alkatrészgyártókkal szembeni piacvédelemről is. Kína közben a benzines modellek exportjában is hasít.
A kínai anti-Temu kapcsol rá az európai terjeszkedésre a Media Markt felvásárlásával
Egy gyors kiszállításokra képes logisztikai nagyágyú válik az európai kiskereskedelem komolyabb szereplőjévé, hogy öt elkótyavetyélt év után a nemzetközi színtéren bizonyítson.
Kevesli a fizetését és könnyen elcsábítható lenne a magyar munkás
Az idei pangás után jövőre megint élénkülhet a toborzási verseny, ami a minimálbér-emeléssel együtt felfelé hajtja a béreket.
A bérek kifizetésével is gond van az olajcégnél, amit a Mol megvenne
Az amerikai szankciók miatt a bankok nem teljesíthetik a szerb olajcég utalásait. A helyi kormányzat most még vállalja a kockázatot.
Húszemeletes lakóházakat építhet Újbudán Jellinek Dániel cége
Beszuszakolták az Indotek-csoport számos tervezett lakóprojektjét is az Otthon Startba, a feltételekből az látszik, hogy ez csak magas épületekkel és zsúfolt elrendezéssel lehetséges.
Tényleg kivásárolhatja az oroszokat a Mol az egész Balkánról?
A legjobb esélyei Szerbiában vannak a Molnak, de több szakértőben is felmerült, hogy egy magyar szereplő nem végleg vásárolná ki az oroszokat, csak kölcsönvenné tőlük az érdekeltségeiket.
Forintban 115 milliárdos uniós támogatással épül CATL-akkugyár Spanyolországban
Miután az európai akkugyártási kezdeményezések eddig sikertelenek maradtak, már az EU is hajlandó beszállni a Stellantis és a CATL vegyesvállalatának gyárépítési költségeibe. Idehaza az államnak...
Többet árthatott a Hervisnek a Decathlon tarolása, mint a magyarok divatmániája
Stagnáló piacon éleződött a verseny, és elképzelhető, hogy a magyarok divatorientáltak lettek, de az is biztos, hogy többet is sportolnak.
Négy-nyolc helyet előreugorva jönnek fel a kínai autómárkák Európában
A BYD egy év alatt átlendült az értékesítési lista alján, az MG eközben közel ért a Volvóhoz, a Tesla októberben elhasalt.
A Dacia példája nekünk is megmutatja, hogy miért ne az alacsony bérekkel versenyezzünk
A marokkói fizetésekkel lehetetlen Kelet-Európában versenyezni, és nem is lehet életszerű gazdaságpolitikai cél, így viszont csábító lehetőség a gyártás áthelyezése.
Kövess minket Facebookon is!