Vállalat

Miért tüntetnek „rezsikárosultak”, ha nálunk a legolcsóbb a gáz és az áram Európában?
A rezsicsökkentés a Fidesz egyik legnagyobb politikai vívmánya, mégis a magas díjak ellen szerveződik tüntetés, részben az egyes tételek megállapításának átláthatatlansága miatt.
Hiába dübörög a lakáspiac, a kormánymédia nem lát fantáziát az ingatlanhirdetésekben
Túl sokat kellene költeni a Mediaworks ingatlanos portáljára, ezért inkább eladnák az Ingatlanbazárt. Különösen, hogy jelentkező is van rá.
A magasabbak között lehet a magyar minimálbér-emelés, ha tényleg 10 százalék feletti lesz
Két számjegyű minimálbér-emelésről van szó a tárgyalásokon, a garantált bérminimum esetében viszont csak 10 százalék alatti emelés férne így bele.
Lelépett az ügyvezető 25 millióval, most már félmillióval is beérné a felszámoló
Tíz éve a Szamosnet még jól menő internetszolgáltató volt Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében, most már csak némi aprót próbál előkaparni a romjai alól a felszámoló.
Belgrádból induló hotelláncot hozhat Budapestre a mini-Dubajt tervező befektető
Az egyesült arab emírségekbeli cég szinte pontosan annyiért vett meg egy minisztériumi épületet, amennyit a rákosrendezői ingatlanért fizetett volna.
Nem a magyar gyárban készülnek a budapesti BYD buszok, és nem lehet őket Kínából leállítani
Csak engedéllyel és csak korlátozottan férhet hozzá a gyártó a buszok adataihoz, ami egy norvégiai teszt eredményei nyomán vált érdekessé.
A legnagyobb cseh vállalatok jóval hatékonyabbak, mint a magyarok
Sokkal kevesebb alkalmazottal érnek el nagyon hasonló forgalmat a régiós élmezőnyben szereplő cégek, pedig a top három szereplő erősen hasonlít egymásra a két országban.
Végveszélyben van a hazai üvegvisszaváltó rendszer, pedig hamarosan kötelező lesz használni
Nagy az esélye, hogy 2030-ig, mire Magyarországon is kötelező lesz az újratölthető palackokkal dolgozó körforgó értékesítés, megszűnnek a jelenleg üzemelő rendszerek.
Nem a BYD-gyár későbbi indulása veszélyezteti jövőre a repülőrajtot
Tavaly még nagy remények kötődtek pár üzem indulásához, de idén az elemzők már eleve nem várnak nagyon látványos felfutást jövőre az ipari termelésben és az exportban.
Még mindig nem zárult le a csipválság, a Volkswagennek pár napra elegendő készlete maradt
Trump és Hszi találkozója után úgy nézett ki, hogy fellélegezhetnek az európai járműgyártók, de a hét első felében újra beindult az üzengetés.
Kövess minket Facebookon is!