Bemutatták a legdrágább Daciát – ez lesz a legtakarékosabb is
Városban sokszor villanyautóként működik, egy tankolással akár 900 kilométert is megtehet, ugyanakkor elég erős is a román-francia márka családi autójának legújabb változata.
Kína a hóna alá csapja az orosz autópiacot
Már a teljes orosz újautó-piac harmadát birtokolják a kínai gyártók, és a folyamat megállíthatatlannak tűnik, miután a nyugati márkák aligha fognak mostanában visszatérni.
Feltámasztották a Moszkvics autómárkát, évi 100 ezer példány a cél
A megszokott tagadás és terelés ellenére egyértelmű, hogy az oroszok nem saját fejlesztésű autót kezdtek gyártani a Renault-tól egy rubelért átvett üzemben, és ezzel ismét a kínaiak járhatnak jól.
A szankcióellenes Ladával száguld hátramenetben az orosz autóipar
„Ez az autó brutális, szinte minden technológia hiányzik belőle” – nemcsak a propagandisták és politikai szereplők, de a szankciókkal letaglózott autóipar kulcsfigurái is tanulják a varázsnyelvet,...
A Renault két típussal éleszti fel olcsóautós hagyományait
Sem az emelt kasznis, rossz utakra tervezett R4, sem egyszerűbb és kisebb testvérmodellje nem lesznek filléres típusok, mégis sokat segíthetnek a villanyautózás tömeges elterjedésében.
Az orosz autózás visszarobog a szocializmusba
Nincs légzsák, övfeszítő és ABS az új Ladákban, ráadásul csak a kilencvenes évek környezetvédelmi normáját teljesítik. Brutális mélyrepülésben vergődik az orosz autóipar, de a háború hatásai...
Az orosz államé lett a Renault oroszországi érdekeltsége
A szankciók miatt a francia cég leállította a gyártást, Oroszország a visszavásárlási jogával élve megszerezte az Avtovaz és a Renault Rosszija részvényeit.
Így nyitják ki és lopják el az autódat egy olcsó kínai kütyüvel
A hagyományos slusszkulcsot felváltják az okoskulcsok vagy -kártyák: elég zsebben tartani ezeket, és magától nyílik az autó, illetve gombnyomással indul a motor. A keyless góval valójában a tolvajok...
Légiriadók és szankciók közepette küzd a talpon maradásért Európa autóipara
Az ukrán beszállítókra támaszkodó német márkák, például a Volkswagen-csoport és a Mercedes szenved az akadozó ellátás miatt, a nyugat-ukrajnai munkások két légiriadó közt ismét a gépsorok mellett...
A világmárka, amely most Putyin csapdájában ragadhat
Hogyan lett vezető nemzetközi márka a Renault az orosz piacon, miért vásárolta be magát a Ladákat gyártó AvtoVAZ-ba, és miért nem szabadulhat könnyen Putyin öleléséből? Belerokkan a francia cég, ha...
Kövess minket Facebookon is!