Lezárásokra kell számítani a hétvégén a Hősök terén és a Városligetben
2022. június 17. – 09:32
–
Barnóczki Brigitta
Ha arra jár, készüljön fel néhány változásra!
Belvárosi önkormányzat: Karácsony ne csodálkozzon, ha a kormány gondozná a Vörösmarty teret
2022. június 16. – 17:37
–
Pál Tamás
Az V. kerület vezetése szerint a főváros felelőtlen gazdája a térnek.
Fehér holló még ma is a nőről elnevezett utca Budapesten
2022. június 16. – 04:59
–
Janecskó Kata
Budapesten három olyan kerület is van, ahol egyáltalán nincsen nőkről elnevezett közterület. Bécsben tudatosan kezdték el javítani ebben is a nemi arányokat.
Kiakadt Karácsony, hogy elvennének a fővárostól három kiemelt közterületet
2022. június 15. – 15:09
–
Tenczer Gábor
A főpogármester közölte: ha a törvényt valóban benyújtják és elfogadják, akkor perel a főváros.
Több mint egymillió utas fordult meg májusban a ferihegyi reptéren
2022. június 14. – 17:30
–
Pál Tamás
Ez az elmúlt két év legmagasabb utasszáma.
Két év után újra van víz a hétmilliárdból épült II. kerületi uszoda nagymedencéjében
2022. június 14. – 15:32
–
Pál Tamás
Kijavították a hibákat, hétvégétől ismét lehet használni az ötvenméteres medencét a Gyarmati Dezső Uszodában.
Vendéglátó teraszokat szeretnének a parkolók helyett Erzsébetvárosban
2022. június 14. – 05:04
–
Tenczer Gábor
Népszavazási kezdeményezés indult. Legalább a parkolóhelyek töredékét úgy használnák fel, hogy élet is legyen rajtuk és bevételt is hozzanak.
Rakpartlezárási vita: kitiltás, alagút vagy valami más?
2022. június 13. – 17:40
–
Tenczer Gábor
A lezárás következményeiről, szóba jöhető alternatívákról, a szakma hallgatásának okairól Molnár László, az egyik legismertebb közlekedésépítő mérnök adott interjút lapunknak, megnyitva a társadalmi...
Egy hónapig pótlóbusz fog járni a 2-es villamos helyett
2022. június 13. – 17:12
–
Pál Tamás
Június 20. és július 17. között vágányfelújítást végeznek a vonalon.
Készülnek a tervek, hogy fonódjon be a csepeli HÉV a Kálvin téri metrócsomópontra
2022. június 12. – 14:07
–
Tenczer Gábor
Ez az állomás a legnagyobb tervezői kihívás, mert sűrűn beépített, belvárosi környezetben, műemléki épületek alatt kell majd megépíteni.