Ilyen lehet a Suzuki Vitara utódja
A Suzuki sokáig várt a tömegeknek szánt villanyautó elkészítésével, de az első koncepcióváltozat érdekes műszaki megoldást tartalmaz.
Az Audié, a BMW-é vagy a Mercedesé a legjobb elektromos hajtású kompakt SUV?
Intelligens töltéstervezéssel, egy vagy akár két villanymotorral és egy sor ellentmondásos elektronikai megoldással verseng az Audi, a Mercedes és a BMW közepes méretű elektromos hobbiterepjárója....
Benzinmotorral, de elektromos hajtással képzeli el a jövőt a Mazda
A belsőégésű motort áramtermelésre használja az autó, így nem probléma, hogy a megszokottnál kisebb kapacitású akkumulátor kerül az Iconic SP-be.
Maga alá gyűrt egy gyalogost a Cruise önvezető taxija, ezért az egész szolgáltatást leállítják
Az október elején történt kaliforniai baleset áldozatát egy másik, ember által vezetett autó lökte a robottaxi elé, majd az métereken át vonszolta maga alatt.
Kína embargója sarokba szoríthatja az európai villanyautó-gyártókat
A villanymotorokhoz használt mágnesekhez szükséges ritkaföldfémekből már korábban hiány alakult ki, de Kína most újabb csapást mér Európára.
Egy kis Fiatban élhet tovább a benzinmotor, de a Pandából lesz olcsó elektromos verzió is
Van miért reménykednie annak, aki nem szeretne több mint 10 millió forintot fizetni egy villanyautóért, hogy utána folyamatosan töltőoszlopokat keressen.
Poszterautók padlógázon: ilyen vezetni a Ferrari F40-et és a Porsche 959-et
A nyolcvanas évek legkülönlegesebb német és olasz sportautói ma kizárólag magángyűjteményekben és múzeumokban láthatók. Értékük folyamatosan emelkedik, pedig az igazi kaland akkor kezdődik, amikor...
Az égési sérülések mellett környezeti incidensek is előfordulnak a német Tesla-gyárban
A Tesla egyetlen európai gyárában feltűnően sok a súlyos munkabaleset. A dolgozók nagy része jobb munkakörülményeket és több biztonságot követel, de egyelőre csak béremelést kapnak.
A Citroën elérhető árú villanyautója kívül-belül spártai, de már készül a még olcsóbb kivitel
Az új e-C3 egyszerű megoldásai vállalható kompromisszumnak tűnnek, velük sikerült 10 millió forint alá vinni az autó árát, de már készül a még olcsóbb verzió.
A kínai BYD csak tizennyolc éve gyárt autót, megnéztük azt a három modellt, amelyeket...
Akkumulátorokkal kezdte, később buszokkal és egyéb járművekkel folytatta, de a nagy durranás most következik a BYD-nél, amelytől joggal tartanak az európai versenytársak.
Kövess minket Facebookon is!