A csökkenő érdeklődés miatt a Mercedes kénytelen volt törölni néhány villanyautó-fejlesztését

A cég nem látja biztosnak a nagyobb villanyautók jövőjét, ezért több milliárd euró értékű fejlesztésről mondtak le, a benzines és dízelmotorok gyártását viszont akár 2030 után is folytatni fogják.

Rengeteg vibráció és minimális méretek: de miért imádták sokan a Kispolszkit?

A napi közlekedés mellett sokan családi nyaralásokhoz, sőt építkezéshez is használták az olasz–lengyel miniautót, Gábor pedig olyan erős nosztalgiát érzett, hogy vásárolt egy mindössze 23 ezer...

Földből kiásott karosszéria, rásegítés nélküli kormány és elképesztő menetzaj: Így támasztottak...

A gyári dokumentáció itt-ott hiányos volt, ezért a felújítást végző szakemberek korabeli fényképekre és visszaemlékezésekre támaszkodtak, a végeredmény viszont pontosan tükrözi az ötvenes évek...

Új kínai autók: az 5 millió forintos villanyautó sem gagyi, de az ezer lóerős luxusterepjáróra is...

Őrült fejlesztésekkel és ígéretes új típusokkal találkoztunk a Pekingi Autószalonon, ahol kiderült az is, mi minden érdekli az autóra éhes tömeget, ha nem az ár és a két felöltés közt elérhető...

Kell-e ennyi extra egy használt Škodába?

A harmadik generációs Fabia legidősebb példányai tízévesek, a fiatalabbak még szinte újnak számítanak a magyar használtautó-piacon. A kínálat óriási, de a kockázatok sem jelentéktelenek, ezért...

Kanyarban billegő karosszéria, hatalmas utastér és rengeteg praktikus részlet. De mit tudnak még a...

A Mercedes és a Volkswagen benzinmotoros típusai az összes családi igényt kielégítik, ráadásul egyikben a Renault fejlesztéseit találjuk, a másikat pedig Fordként is megvehetjük.

A 4 millió forintos és az 1000 kilométeres hatótávú villanyautók trükkjei

Drasztikus árcsökkenés és hatótáv-növekedés várható az újfajta, sóalapú villanyautó-akkumulátoroktól, amelyek valódi forradalmat hozhatnak. De van néhány hátrányuk is.

Ennyi pénzért villanyautót is vehetünk, de ahhoz hatótávfélelmek is járnak

A Honda és a Toyota hibridjeivel akár 600-800 kilométert is megtehetünk két tankolás közt, de a hosszabb utazásokat sem szakítják meg a töltőoszlop-vadászatok.

Kínai villanyautó a koreai ellen: melyikkel lehet messze utazni, és melyiket nem lehet gyorsan...

Három-négyszáz kilométeres hatótáv, néhány butácska fedélzeti funkció és rengeteg eldöntendő kérdés jár az MG és a Kia népszerű modelljeivel.

Így küzdik le a gyártók a villanyautózással kapcsolatos félelmeket

Nyolcszáz voltos akkumulátorok, gyorsabb töltés, egyszerűsített szerkezeti felépítés, újfajta kémia és kevesebb drága, illetve mérgező összetevő hozhat áttörést a villanyautózásban.

Kövess minket Facebookon is!