A 4 millió forintos és az 1000 kilométeres hatótávú villanyautók trükkjei
Drasztikus árcsökkenés és hatótáv-növekedés várható az újfajta, sóalapú villanyautó-akkumulátoroktól, amelyek valódi forradalmat hozhatnak. De van néhány hátrányuk is.
Ennyi pénzért villanyautót is vehetünk, de ahhoz hatótávfélelmek is járnak
A Honda és a Toyota hibridjeivel akár 600-800 kilométert is megtehetünk két tankolás közt, de a hosszabb utazásokat sem szakítják meg a töltőoszlop-vadászatok.
Kínai villanyautó a koreai ellen: melyikkel lehet messze utazni, és melyiket nem lehet gyorsan...
Három-négyszáz kilométeres hatótáv, néhány butácska fedélzeti funkció és rengeteg eldöntendő kérdés jár az MG és a Kia népszerű modelljeivel.
Így küzdik le a gyártók a villanyautózással kapcsolatos félelmeket
Nyolcszáz voltos akkumulátorok, gyorsabb töltés, egyszerűsített szerkezeti felépítés, újfajta kémia és kevesebb drága, illetve mérgező összetevő hozhat áttörést a villanyautózásban.
Az erősebbik Volvo EX30 utasai megijednek, ha padlógázt adunk
Egy sor okos műszaki megoldással, nagyon kevés fizikai gombbal és szűkös hátsó utastérrel lép piacra a legkisebb Volvo villanyautó, de így is sikeresélyes, mert elképesztő élmény a vezetése.
Szoros küzdelemben nyert a 2024-es Év Autója választás győztese
Kihirdették a 2024-es európai Év Autója díj győztesét a Genfi Autószalon nyitónapján. A nemzetközi zsűri magyar tagja, Gajdán Miklós a győztes mellett saját értékelését is megosztja.
Négyféle hibridet készítenek a Toyota futurisztikus slágermodelljéből, de csak az egyik nem béget...
Az új C-HR szinte minden tekintetben teljesen túllépett az előző generáció megoldásain, sőt, most már olyan verziót is kínálnak belőle, amit villanyautóként is használhatunk, és akár ez a Toyota is...
Ez a Peugeot megmutatja, hogyan fogyaszthat keveset egy nehéz villanyautó
Az előző Peugeot 3008 az európai Év Autója volt, és az új generáció is bekerült a díj idei döntőjébe. Elsőként a tisztán elektromos verziót próbáltuk ki.
Jean-Michel Jarre komponálta a Renault Scénic menühangjait, elfér benne a család, de sportosan is...
Akinek ismerős a típus neve, felejtse el a benzines és dízelmotorokat, mert az új változat egy tisztán elektromos hajtású SUV, vagyis mindenben más, mint az elődei.
Sportautóként gyorsul, több mint 2,5 tonna és 30 millió forint az alapára – de mit tud még a Kia...
Rengeteg elektromos hajtású SUV-t mutattak be az elmúlt években, de ezek közül egyikben sincs ötnél több ülőhely. A Kia óriása, az EV9 akár hat- vagy hétüléses is lehet, de senkinek nem kell benne...
Kövess minket Facebookon is!