Ez a Ferrari valakinek 18 milliárd forintnyi pénzt is megért
És még így se ez a világ legdrágább autója. Az 1962-es évjáratú versenyautó a Sotheby's aukciós ház árverésén 51,7 millió dollárért kelt el.
Rajongóból informátor – így szivárogtak ki a Tesla piszkos titkai
Lukasz Krupski a Teslánál dolgozott, tüzet oltott, rámutatott a visszaélésekre – és elvesztette az állását. Az ő történetéből kiderül, hogy a Tesla kívülről teljesen más, mint belülről.
Három-, négy- vagy hathengeres motorral a legjobbak a Toyota felnőttjátékai?
Tesztpályán próbáltuk ki a japánok sportos modelljeit, hogy lássuk, mennyire másként viselkedik a kis összkerékhajtású Yaris, mint a BMW-szívű Supra, vagy éppen bokszermotoros GR86.
Tolatni 275 km/órával? A horvát sportautóval sikerült
Új Guinness-rekord született az autóval kivitelezett gyors hátramenet kategóriájában, amihez 1914 lóerő, a Rimac sportautója és egy német vezetéstechnikai pálya kellett.
A kínaiak töltik meg a Genfi Autószalont?
Négy év szünet után ismét megrendezik a legendás svájci autószalont, de a kiállítók listája tele van meglepetésekkel. Az is meglepő, hogy milyen sok nagy márka marad távol.
Akkor derül ki, hogy elég biztonságos-e az autónk, ha hirtelen kell elrántani a kormányt
Ha az autó a hirtelen kormánymozdulat után sodródni kezd, csak rutinos vezető képes az úton tartani, ezért érdekes, hogy vészhelyzetben a hagyományos építésű típusok, vagy a manapság divatos SUV-k...
A németek közel fele támogatná a kezdőknek szánt jogosítvány bevezetését
Egy reprezentatív felmérés válaszadói sebességkorlátozást vezetnének be a kezdők számára, megtiltanák a dohányzást az autóban gyerekek, illetve terhes nők jelenlétében, de nem támogatják az idős...
A Renault villanyautókba szánt csodamotorja kicsi, nagyon erős és nem használnak hozzá...
Az új villanymotor a következő évek Renault-jaiba és Daciáiba kerülhet.
Akár ezer lóerős lehet a BMW-verő Alfa Romeo
A szerényebb kivitelekbe csak egy villanymotor kerül, de az autó így is 350 lóerős lesz, és villámgyorsan lehet majd tölteni az akkumulátorát.
Ezért nem rajonganak a japánok az elektromos autókért
Nem véletlenül hirdették az első Toyota Priust az elektromos hajtás és a villanytöltés-mentesség közös előnyeivel, de az sem véletlen, hogy nem egy japán autógyár, hanem a Tesla lett a 21. századi...
Kövess minket Facebookon is!