Sportautóként gyorsul, több mint 2,5 tonna és 30 millió forint az alapára – de mit tud még a Kia...

Rengeteg elektromos hajtású SUV-t mutattak be az elmúlt években, de ezek közül egyikben sincs ötnél több ülőhely. A Kia óriása, az EV9 akár hat- vagy hétüléses is lehet, de senkinek nem kell benne...

Ilyen vezetni a BYD húzómodelljét, ami a Tesla sikerét szárnyalná túl

A szegedi gyárat építő kínai BYD középkategóriás villanyautója, a Seal erősebbik verziója akár egy Porsche 911-et is képes faképnél hagyni, hétköznapi használhatósága és ár-érték aránya szintén...

Olcsó villanyautót hoz Európába a Hyundai

Az olcsóság ezúttal 20 ezer euró alatti, vagyis nagyjából 8 millió forintos árat jelent, és az autó valóban olyan kicsi lesz, hogy nem parkolni, hanem hátul utazni lesz nehéz a Casperben.

Mikor gyullad ki a villanyautó, és miért olyan nehéz eloltani?

Bár az elektromos autók egyelőre ritkán kapnak lángra, amikor viszont mégis, akkor robbanásokkal, szúrólánggal, mérges gázokkal és egy sor egyéb problémával kell számolni. Olyannyira, hogy bevett...

Akár 4 millió forint állami támogatással lehet hétfőtől új villanyautót vásárolni, összegyűjtöttük...

A vállalkozások számára kiírt állami pályázaton összesen 30 milliárd forintot osztanak szét, egy cég akár több elektromos hajtású autót vagy haszonjárművet is vásárolhat a vissza nem térítendő...

Hat ok, amiért megtorpant a villanyautó-piac

Két hatalmas autókölcsönző cseréli flottája egy részét elektromosról hagyományos benzines és hibrid modellekre, mert rájöttek, hogy az előbbiek javítása drága, eladásuk pedig nehézkes. A letargiát...

Musk kijelentései után több mint 10 százalékot esett a Tesla részvényeinek értéke

A márka alapítója szerint idén kisebb lesz a villanyautók iránti kereslet növekedése, a kínai gyártók ellen pedig védekezni kell, mert több autómárka tönkremehet.

A Porsche Macan elektromos változata mellett megmosolyogtató a benzines verzió

Egy darabig mégis együtt forgalmazzák majd a kettőt, de hamarosan csak a villanyautó marad és a márka kínálatából szinte teljesen eltűnnek a benzinesek az évtized végére.

Hogyan lehet egy Tesla Európa legkeresettebb új autója, ha a második Dacia harmadannyiba kerül?

Negyedmillió Model Y eladása után azt gondolhatjuk, hogy mindent letarolnak a villanyautók, pedig ez egyáltalán nincs így, és most jöhet a fordulópont.

A Sony és a Honda első közös autója guruló élményközpont közel ötszáz lóerővel

A két gyártó tíz évig garantálja a szoftverfrissítéseket a típushoz, így a kétmotoros Afeela nagyon lassan avul majd el, ráadásul jobban járhat, aki a vásárlás helyett inkább bérleti szerződést köt.

Kövess minket Facebookon is!