17 millió forintra becsülték az elektromos Renault javítását, aztán máshol megcsinálták 203 ezerért
A márkaszerviz árajánlatával ellentétben nem kellett kicserélni a teljes akkumulátorcsomagot olvasónk 10 éves Kangoo-jában. Kiderült, hogy nem a legdrágább alkatrész hibája miatt világított baljós...
Feladja eredeti tervét a Volvo, 2030 után is fog belső égésű motoros autókat gyártani
Nem a Volvo az első gyártó, ami meggondolta magát, a General Motors és a Ford már korábban így tett.
Mi lesz a villanyautók elhasznált akkumulátoraival?
Többféle technológia létezik az újrahasznosításukra, de egyelőre nem minden cégnek éri meg ezzel foglalkoznia. Hamarosan mégis kénytelenek lesznek, legalábbis Európában, ahol a piac szereplőinek pár...
Dávid 3,5 millió forintot érő villanyautójában 17 millióért cserélt volna akkumulátort a...
Amikor olvasónk jelezte, hogy nem kéri a 17 millió forintos akkumulátorcserét, egy akkujavítással foglalkozó szakszervizhez irányították. Az importőr szerint viszont hivatalosan csak a típus...
A villanyautó motorja dugattyúk nélkül is érdekes: ezek a legfontosabb fejlesztések
Háromféle alapmegoldás közül válogatnak a gyártók, ha olcsó, hatékony, illetve nagy teljesítményű konstrukciót építenének ma kapható típusaikba, de mindháromnak vannak hátrányai, olykor jelentős...
750 kilométer egy feltöltéssel: megjelent a győri motorral szerelt Audi A6 és S6 e-tron
Az új középkategóriás Audikból egyelőre nem készül benzines változat, a villanyautókba viszont mindent bepakoltak, amire a Volkswagen konszern képes.
Magyarország után Törökországban is gyárat építhet a BYD
A kínai autógyártó európai offenzívája egymilliárd dollár értékű beruházással folytatódik, hogy a lehető legnagyobb gyártókapacitást telepítsen az Európai Unió közelébe.
Hogyan rabolta el a marketingszörny az autós kémfotózást, és milyen lesz az új, olcsó Škoda...
Titoktartási nyilatkozatot írtunk alá, hogy kipróbálhassuk az októberben érkező Elroq prototípusát, amitől a cseh–német márka azt várja, hogy tömegek választják majd a benzines és dízelmotoros...
A Hyundai legolcsóbb villanyautója egyáltalán nem tűnik gagyinak
Bár a kategória többi szereplőjét szinte kizárólag költségcsökkentő megoldások jellemzik, a dél-koreai modell kívül-belül rendes autónak tűnik, persze az alacsony ár így is kompromisszumokkal jár.
Jövőre jön a Ferrari első villanyautója, öt Porsche Taycan árát kérik majd érte
A maranellói gyár új üzemében egymás mellett készülnek majd az elektromos és a benzinmotoros Ferrarik, de a cég továbbra is korlátozni fogja a darabszámukat.
Kövess minket Facebookon is!