Villanyautó

Mi köze van az új Ford Caprinak a legendás elődjéhez? Semmi, és ez nem baj
A Fiesta gyártásának egykori helyszínén, Köln mellett ma villanyautókat szerel össze a Ford, ráadásul a Volkswagennel közös műszaki alapokon. De milyen vezetni a legújabb modellt? Kipróbáltuk.
Komoly zuhanásban van a Tesla, hónapok óta először esett 1 billió dollár alá az értéke
Az európai fogyasztók elpártoltak, gondjuk lehet Elon Musk politikai szerepvállalásával, ami pont nem olyan, ami a tipikus villanyautó-vásárlónak szimpatikus lehet.
Már Musk is érezheti, hogy büntetik az európai vásárlók a Teslát
Az európai uniós autópiac legnagyobb visszaesését az Opel és más Stellantis-márkák produkálták az év kezdetén, a Volkswagen viszont nagyot nyert. De vajon hogyan rajtolt a BYD és a többi kínai gyártó?
Kipróbáltuk a legújabb BYD-t, amit Magyarországon gyárthatnak
Tengeri állatokról elnevezett modellcsaládjának legújabb tagjával, a kifejezetten igényes kialakítású, kényelmes családi utazóautónak ígérkező Sealion 7-tel a Škoda Enyaq Coupé, a VW ID.5 és a Tesla...
Mindenkit meglepett az Év Autója választás végeredménye: egymás után kétszer is megnyerte a díjat...
A praktikum, a beépített technológia, a méltányos ár, a megfelelő helykínálat, a teljesítmény és a felszereltség még kevés volt az európai díj elnyeréséhez. A győzelemhez egy extra stíluselem is...
Három éve Európa legjobbjának választottak egy Kia villanyautót, de az új EV3 még ahhoz képest is...
Nem véletlenül jutott az idei Év Autója szavazás döntőjébe az eddigieknél kisebb méretű és olcsóbb típus, amelynek okos trükkjei adnak esélyt a 2025-ös díjra.
A Renault olcsó villanyautóját nem csak a formája miatt fogják szétkapkodni
Az R5 E-Tech józan műszaki megoldásokkal, mindennapi használathoz megfelelő akkumulátorokkal és meglepően alacsony árral indul az Év Autója díjért, de az első teszten kiderült, hogy hol húzódnak a...
Ha szereti a Tetrist, akkor ez a Hyundai az ön villanyautója
Az utastér variálhatósága bámulatos, és még négy felnőtt is kényelmesen elfér benne. Pedig az Inster egy kisméretű villanyautó, amely kifejezetten olcsó lehet a hasonló típusokhoz képest.
Árat emelt a Dacia az itthon kapható legolcsóbb villanyautónál
A Dacia Springet pár hete kezdték árusítani, de máris többet kérnek érte. Állami támogatással még így is 6 millió forint alatt van egy alapmodell.
Négyszázezer forint ment el trélerezésre, mire megtalálták a Volkswagen villanyautó hibáját
A márkaszerviz 2,3 millió forintért részleges akkumulátorcserét javasolt, miután az importőr megtagadta a 2019-es e-Golf garanciális javítását. A húsz nappal korábban vásárolt autó gazdája viszont...
Kövess minket Facebookon is!