Újabb kínai autómárka jöhet Európába, de nem villanyautókkal akar vevőket szerezni

Olaszország legnagyobb autógyártójának vezetője gyárbezárásokat helyezett kilátásba, ha megszületik a döntés.

Jó nagy balhé lett az új Alfa Romeo megjelenéséből

A márka újdonságát először a külseje miatt érte kritika, de nemcsak a márka rajongóit sikerült felbosszantani, hanem az olasz kormányt is, ami az utóbbi évek egyik legviccesebb politikai botrányát...

Reuters: Elkaszálták az olcsó Tesla tervét, Musk: A Reuters ismét hazudik

A Model 2-ként emlegetett típus kilencmillió forintnak megfelelő összegbe került volna, de a Tesla elkésett a tervezéssel és a megvalósítással, így kínai versenytársak előzhetik meg.

A 4 millió forintos és az 1000 kilométeres hatótávú villanyautók trükkjei

Drasztikus árcsökkenés és hatótáv-növekedés várható az újfajta, sóalapú villanyautó-akkumulátoroktól, amelyek valódi forradalmat hozhatnak. De van néhány hátrányuk is.

Kínai villanyautó a koreai ellen: melyikkel lehet messze utazni, és melyiket nem lehet gyorsan...

Három-négyszáz kilométeres hatótáv, néhány butácska fedélzeti funkció és rengeteg eldöntendő kérdés jár az MG és a Kia népszerű modelljeivel.

Így küzdik le a gyártók a villanyautózással kapcsolatos félelmeket

Nyolcszáz voltos akkumulátorok, gyorsabb töltés, egyszerűsített szerkezeti felépítés, újfajta kémia és kevesebb drága, illetve mérgező összetevő hozhat áttörést a villanyautózásban.

Brigitta e-Golfját végül a márkaszervizben ajánlott motorcsere 4,3 millió forintos árának...

Brigitta e-Golfjában kevesebb mint 70 ezer kilométer volt, amikor furcsa zajok jöttek a hajtóművéből. A garancia előzőleg lejárt, az importőr pedig nem fogadta el olvasónk méltányossági kérelmét,...

Az erősebbik Volvo EX30 utasai megijednek, ha padlógázt adunk

Egy sor okos műszaki megoldással, nagyon kevés fizikai gombbal és szűkös hátsó utastérrel lép piacra a legkisebb Volvo villanyautó, de így is sikeresélyes, mert elképesztő élmény a vezetése.

Szoros küzdelemben nyert a 2024-es Év Autója választás győztese

Kihirdették a 2024-es európai Év Autója díj győztesét a Genfi Autószalon nyitónapján. A nemzetközi zsűri magyar tagja, Gajdán Miklós a győztes mellett saját értékelését is megosztja.

Ez a Peugeot megmutatja, hogyan fogyaszthat keveset egy nehéz villanyautó

Az előző Peugeot 3008 az európai Év Autója volt, és az új generáció is bekerült a díj idei döntőjébe. Elsőként a tisztán elektromos verziót próbáltuk ki.

Kövess minket Facebookon is!