Villanyautó

A magyar piac egyik legolcsóbb villanyautója a BYD Dolphin Surf, de cserébe pár dolgot el kell...
Lassan elektromos autót is lehet már kapni a legolcsóbb benzinesek árszintjén, amiben a kínai gyártóknak múlhatatlan érdemeik vannak, de az alacsony árhoz kompromisszumos megoldások tartoznak.
A BYD legújabb villanyautóit olyan gyorsan lehet tölteni, mint egy benzinest tankolni
Öt perc alatt 400 kilométerre elég áramot tölthetünk a CATL és a BYD új típusú akkumulátoraiba, amelyek a legújabb villanyautókba is bekerülnek. Hogyan lehetséges ez, és mi okozott nehézséget a...
Utánajártunk, hogyan tud ennyire olcsó lenni az elektromos Ford Puma
11,9 millió forint nem kevés pénz, a Ford Puma Gen-E viszont így is a legolcsóbb villanyautó a maga kategóriájában. Ehhez szükség is volt bizonyos kompromisszumokra, de az utóbbi idők európai...
Elhiszed a Toyotának, hogy ez az autó egymillió kilométer után is használható lesz
A Tesla Model Y japán versenytársa érdekes műszaki megoldásokkal, megjegyezhető formával, illetve egy- vagy kétmotoros kivitelben akár családi villanyautóként is beválhat, feltéve, hogy gazdája...
Benzinmotorral imádják a magyarok a Suzuki Vitarát, de vajon milyen az elektromos változat?
A bakonyi erdőkben dagasztottuk vele a sarat, országúton próbáltuk ki, hogy mennyire szereti a kanyarokat, és végül kiszámoltuk, hogy hány kilométer után keres majd töltőoszlopot, aki az új eVitarát...
Az európaiak kezdenek kiszeretni az autózásból, és egyre öregebb kocsikkal járnak
Nemcsak Kínából kezdenek kiszorulni az európai autógyártók, de az itteni vevők sem olyan lelkesek, mint a koronavírus-járvány előtt. Összegyűjtöttük a legfontosabb okokat, amik közül a...
Eddigi legnagyobb visszahívását rendelte el a BYD biztonsági kockázatok és tervezési hibák miatt
115 ezernél is több autót hív vissza a kínai cég, 2015 és 2022 között gyártott típusoknál léptek fel különböző problémák.
Megállíthatatlannak tűnik a Porsche kiszorulása a kínai autópiacról
Az elmúlt negyedévben ismét bebizonyosodott, hogy a kínai vevőket egyre kevésbé vonzzák a német luxus- és sportautók, ami az anyacég európai helyzetét is rontja.
Hárommilliárd eurót költ Németország a villanyautó-piac fellendítésére
A tervek szerint az alacsony és közepes jövedelmű családok villanyautó-vásárlásait támogatnák, de az állami pénz a gyengélkedő autóiparra is ráfér.
Kövess minket Facebookon is!