Miért kullog Magyarország Európa mögött a villanyautózásban?
Kevesebb mint kétezer nyilvános villanyautó-töltő és ilyen villanyautóárak mellett nem csodálkozhatunk, hogy Magyarországon biceg a nagy zöldautós forradalom. A helyzet ennél persze összetettebb, és...
A túlerőltetett zöld átállás miatt nem lesz új autód
A nagy zöldítési folyamatban kinyírtak egy sor, Magyarországon is népszerű családiautó-típust. Ezekből többé nem lehet benzines vagy dízelváltozatot rendelni, a drága elektromos pedig szinte...
Kötelező villanyautó-töltőt telepíteni az új építésű épületekhez
A régi épületekben elég 2025-ig telepíteni a berendezést.
1000 kilométeres hatótávú elektromos autót villantott a Mercedes
Egy sor okos műszaki megoldással, de meglehetősen szerény teljesítménnyel fordítaná meg a villanyautós képletet a Mercedes. Itt többről van szó, mint pusztán egy új típusról: ez lehet a megfelelő...
Rabszolgamunka és embertelen körülmények: amiről a villanyautózás kapcsán nem beszélünk
Az akkumulátorhoz szükség van kobaltra, amit a világ egyik legszegényebb országában bányásznak. A nyersanyagból egyre több kell, és noha pár éve már az egész világ tudja, hogy morális bajok van az...
Ezt tudja a Nio, az erős kínai Tesla-rivális
Pofonegyszerű trükkel segít a villanyautók töltési- és hatótávproblémáján a kínai cég. Típusainak európai forgalmazása megkezdődött és a legnépszerűbb modell olcsóbb lehet, mint a hasonló Teslák.
Kövess minket Facebookon is!