Villanyautó

RSS

Kínai villanyautó a koreai ellen: melyikkel lehet messze utazni, és melyiket nem lehet gyorsan...

Három-négyszáz kilométeres hatótáv, néhány butácska fedélzeti funkció és rengeteg eldöntendő kérdés jár az MG és a Kia népszerű modelljeivel.

Így küzdik le a gyártók a villanyautózással kapcsolatos félelmeket

Nyolcszáz voltos akkumulátorok, gyorsabb töltés, egyszerűsített szerkezeti felépítés, újfajta kémia és kevesebb drága, illetve mérgező összetevő hozhat áttörést a villanyautózásban.

Brigitta e-Golfját végül a márkaszervizben ajánlott motorcsere 4,3 millió forintos árának...

Brigitta e-Golfjában kevesebb mint 70 ezer kilométer volt, amikor furcsa zajok jöttek a hajtóművéből. A garancia előzőleg lejárt, az importőr pedig nem fogadta el olvasónk méltányossági kérelmét,...

Az erősebbik Volvo EX30 utasai megijednek, ha padlógázt adunk

Egy sor okos műszaki megoldással, nagyon kevés fizikai gombbal és szűkös hátsó utastérrel lép piacra a legkisebb Volvo villanyautó, de így is sikeresélyes, mert elképesztő élmény a vezetése.

Szoros küzdelemben nyert a 2024-es Év Autója választás győztese

Kihirdették a 2024-es európai Év Autója díj győztesét a Genfi Autószalon nyitónapján. A nemzetközi zsűri magyar tagja, Gajdán Miklós a győztes mellett saját értékelését is megosztja.

Ez a Peugeot megmutatja, hogyan fogyaszthat keveset egy nehéz villanyautó

Az előző Peugeot 3008 az európai Év Autója volt, és az új generáció is bekerült a díj idei döntőjébe. Elsőként a tisztán elektromos verziót próbáltuk ki.

Sportautóként gyorsul, több mint 2,5 tonna és 30 millió forint az alapára – de mit tud még a Kia...

Rengeteg elektromos hajtású SUV-t mutattak be az elmúlt években, de ezek közül egyikben sincs ötnél több ülőhely. A Kia óriása, az EV9 akár hat- vagy hétüléses is lehet, de senkinek nem kell benne...

Ilyen vezetni a BYD húzómodelljét, ami a Tesla sikerét szárnyalná túl

A szegedi gyárat építő kínai BYD középkategóriás villanyautója, a Seal erősebbik verziója akár egy Porsche 911-et is képes faképnél hagyni, hétköznapi használhatósága és ár-érték aránya szintén...

Olcsó villanyautót hoz Európába a Hyundai

Az olcsóság ezúttal 20 ezer euró alatti, vagyis nagyjából 8 millió forintos árat jelent, és az autó valóban olyan kicsi lesz, hogy nem parkolni, hanem hátul utazni lesz nehéz a Casperben.

Mikor gyullad ki a villanyautó, és miért olyan nehéz eloltani?

Bár az elektromos autók egyelőre ritkán kapnak lángra, amikor viszont mégis, akkor robbanásokkal, szúrólánggal, mérges gázokkal és egy sor egyéb problémával kell számolni. Olyannyira, hogy bevett...

Kövess minket Facebookon is!