Villanyautó

Több mint kétszer annyi kínai autót adtak el novemberben Európában, mint egy éve
A két legkeresettebb kínai márka a BYD és az MG volt, de nem a tisztán elektromos hajtású modellek húzták felfelé az ázsiai márkák eladásait.
A Toyota legolcsóbb hibridje nem csak ígéri a 3,7 literes átlagfogyasztást, miközben megdöbbentően...
Az imádnivaló takarékossághoz minimális utastér, olcsó beltéri anyagok és egyszerű kezelőszervek tartoznak, de az Aygo X így is jó alternatíva a hasonló méretű villanyautók mellett. Kipróbáltuk az...
Sorozatos bukások a műszaki vizsgán és ijesztő baleseti ügyek: mi a gond a Teslákkal?
Az Egyesült Államokban egy sor olyan baleset körülményeit vizsgálják, amelyekben az összetört autókban ragadtak az utasok, többen megfulladtak vagy bennégtek. A német műszaki vizsgák statisztikája...
A magyar piac egyik legolcsóbb villanyautója a BYD Dolphin Surf, de cserébe pár dolgot el kell...
Lassan elektromos autót is lehet már kapni a legolcsóbb benzinesek árszintjén, amiben a kínai gyártóknak múlhatatlan érdemeik vannak, de az alacsony árhoz kompromisszumos megoldások tartoznak.
A BYD legújabb villanyautóit olyan gyorsan lehet tölteni, mint egy benzinest tankolni
Öt perc alatt 400 kilométerre elég áramot tölthetünk a CATL és a BYD új típusú akkumulátoraiba, amelyek a legújabb villanyautókba is bekerülnek. Hogyan lehetséges ez, és mi okozott nehézséget a...
Utánajártunk, hogyan tud ennyire olcsó lenni az elektromos Ford Puma
11,9 millió forint nem kevés pénz, a Ford Puma Gen-E viszont így is a legolcsóbb villanyautó a maga kategóriájában. Ehhez szükség is volt bizonyos kompromisszumokra, de az utóbbi idők európai...
Elhiszed a Toyotának, hogy ez az autó egymillió kilométer után is használható lesz
A Tesla Model Y japán versenytársa érdekes műszaki megoldásokkal, megjegyezhető formával, illetve egy- vagy kétmotoros kivitelben akár családi villanyautóként is beválhat, feltéve, hogy gazdája...
Benzinmotorral imádják a magyarok a Suzuki Vitarát, de vajon milyen az elektromos változat?
A bakonyi erdőkben dagasztottuk vele a sarat, országúton próbáltuk ki, hogy mennyire szereti a kanyarokat, és végül kiszámoltuk, hogy hány kilométer után keres majd töltőoszlopot, aki az új eVitarát...
Az európaiak kezdenek kiszeretni az autózásból, és egyre öregebb kocsikkal járnak
Nemcsak Kínából kezdenek kiszorulni az európai autógyártók, de az itteni vevők sem olyan lelkesek, mint a koronavírus-járvány előtt. Összegyűjtöttük a legfontosabb okokat, amik közül a...
Kövess minket Facebookon is!