A Tesla Model Y versenytársa lehet az első magyarországi gyártású BYD modell
A kupétetős szabadidő-autót többféle motorváltozatban és kétféle akkumulátorral mutatták be, amelyek közül a nagyobbikkal több mint 600 kilométert tehet meg két feltöltés közt.
Többé semmi nem lesz ugyanolyan, mint régen – 10 pontban az európai autóipar mélyülő válságáról
A kínai márkák villanyautói olcsóbbak, gyártóik gyorsabban fejlesztenek és az állam is támogatja őket. A Volkswagen súlyos problémái egyre nyilvánvalóbbak, az európai vevők pedig egyelőre nem...
Új Audi győri motorral: első kilométerek a 29 millió forintos varázsszőnyeggel
Az új Q6 e-tront Ingolstadtban szerelik össze, ahol kicsit sok műanyag jutott a bőrkárpitozás mellé a kijelzőkkel telerakott utastérbe, de a 2,4 tonnás elektromos SUV így is tudja, amit egy új...
Lengyelországban gyártják és már rendelhető az egyik legolcsóbb kínai villanyautó
A Leapmotor csupán néhány éve létezik, de hamar meglátta benne a lehetőséget a sokmárkás Stellantis, ezért mostanra a cégben résztulajdonos az európai autóipari óriás.
17 millió forintra becsülték az elektromos Renault javítását, aztán máshol megcsinálták 203 ezerért
A márkaszerviz árajánlatával ellentétben nem kellett kicserélni a teljes akkumulátorcsomagot olvasónk 10 éves Kangoo-jában. Kiderült, hogy nem a legdrágább alkatrész hibája miatt világított baljós...
Feladja eredeti tervét a Volvo, 2030 után is fog belső égésű motoros autókat gyártani
Nem a Volvo az első gyártó, ami meggondolta magát, a General Motors és a Ford már korábban így tett.
Mi lesz a villanyautók elhasznált akkumulátoraival?
Többféle technológia létezik az újrahasznosításukra, de egyelőre nem minden cégnek éri meg ezzel foglalkoznia. Hamarosan mégis kénytelenek lesznek, legalábbis Európában, ahol a piac szereplőinek pár...
Dávid 3,5 millió forintot érő villanyautójában 17 millióért cserélt volna akkumulátort a...
Amikor olvasónk jelezte, hogy nem kéri a 17 millió forintos akkumulátorcserét, egy akkujavítással foglalkozó szakszervizhez irányították. Az importőr szerint viszont hivatalosan csak a típus...
A villanyautó motorja dugattyúk nélkül is érdekes: ezek a legfontosabb fejlesztések
Háromféle alapmegoldás közül válogatnak a gyártók, ha olcsó, hatékony, illetve nagy teljesítményű konstrukciót építenének ma kapható típusaikba, de mindháromnak vannak hátrányai, olykor jelentős...
750 kilométer egy feltöltéssel: megjelent a győri motorral szerelt Audi A6 és S6 e-tron
Az új középkategóriás Audikból egyelőre nem készül benzines változat, a villanyautókba viszont mindent bepakoltak, amire a Volkswagen konszern képes.
Kövess minket Facebookon is!