Hirdetés

DK–Momentum 1-1
A Momentum azzal reklámozza a programját, hogy az hosszabb, mint a DK-é, a DK eközben hirdetésekben hangoztatja, hogy Dobrev Klára alkalmasabb Donáth Annánál.
Mit oszt a kopasz? Hirdetési pénzt fideszes kampányokra, százmilliós nagyságrendben
A megafonos Filep Dávid (A Kopasz Oszt) saját céggel is jelen van a kormánypárti üzeneteket terjesztő felületek egyre szélesebb mezőnyében. Aktuális nevű platformja egy év alatt lassan eléri a...
Fogynak a vevők a használt autók piacáról, az átlagár 4,62 millió forint felett
„Az autó luxuscikknek számít” – mondja a szakértő a Használtautó.hu keddi közleményében.
A jövőben eldönthetik a hirdetők a Youtube-on, hogy hányszor lássák ugyanazt a reklámot a...
Ez még nem jelenti azt persze, hogy a következő választáson ne bömböljön minden háztartásban a Gyurcsány-show.
3,7 milliárd forintot költött el a kormány a melegellenes népszavazás sajtóhirdetéseire
És ez csak egy része a februárban indított tájékoztató kampánynak, a teljes összeg a 10 milliárdot is meghaladhatja.
Mi a magyarok legerősebb fegyvere? – óriáskivetítőn jelent meg egy hirdetés a New York-i Times...
A Korányi Dávid által alapított Action for Democracy nevű civil szervezet készítette a videót.
Átverős reklámok futnak a Facebookon Ausztráliában, beperli a céget a versenyhatóság
Az egyik felhasználót 160 ezer forintnak megfelelő összeggel verték át.
Kövess minket Facebookon is!