Két napja a Momentum páros lábbal szállt bele a DK-ba, most pedig észrevettük: a DK se volt tétlen, február 5. óta Google-reklámokban hirdeti, hogy Dobrev Klára alkalmasabb Donáth Annánál.
Ha beírjuk a keresőbe a Momentum frissen visszatérő politikusának nevét, az első találat a Demokratikus Koalíció fizetett hirdetése, miszerint:
Mint megírtuk, eközben a Momentum azzal kezdte el hirdetni a Holnap Magyarországa elnevezésű programját, hogy az hosszabb, mint a Demokratikus Koalíció úgynevezett árnyékkormányának programja, ami jelenleg egy szóból áll.
A Google nyilvánosan hozzáférhető adatai szerint a Demokratikus Koalíció öt nap alatt ötven eurót költött el a hirdetésre, ami egy-kétezerszer jelent meg eddig a felhasználóknak.
A Google statisztikái szerint egyébként mostanában jóval többen keresnek rá Donáth Anna nevére, mint Dobrev Kláráéra. A trend azóta tart, hogy Donáth február 4-én megtartotta „jövőértékelő” beszédét.
Kerestük a Demokratikus Koalíciót, hogy meddig és mennyi pénzből tervezik hirdetni, Hogy Dobrev alkalmasabb Donáthnál, és miért épp a Momentum politikusával hasonlítják össze Dobrev Klára alkalmasságát, amint válaszolnak, frissítjük cikkünket.
Donáth Anna első nagyobb interjúját a szülés után a Telexnek adta, itt tudja megnézni.