Nincs bevétele a fővárosnak a busz- és villamosmegállók reklámjaiból az önkormányzat szerint

2023. március 28. – 10:50

Másolás

Vágólapra másolva

A fővárosnak „nincsenek közterületi reklámfelületei, így bevételei sincsenek ezekből” – válaszolta a Fővárosi Önkormányzat a Népszava közterületi reklámbevételekre vonatkozó közérdekű adatigénylésére. A lap arra volt kíváncsi, hogy miközben egyre nő a köztéri reklámfelületek értéke Budapesten, milyen bevétele van ebből a fővárosnak.

A válaszból az derül ki, hogy a fővárosi önkormányzatnak csak a köztéri hirdetőoszlopok hoznak bevételt, a busz- és villamosmegállókban találhatók nem.„Nem hoznak bevételt Budapestnek a fővárosi önkormányzat tulajdonában lévő felszíni megállóiban található reklámfelületek, és a hirdetőoszlopok is csak 65,6 milliót hoztak 2021-ben” – válaszolta a városvezetés a lapnak.

A Magyar Reklámszövetség legfrissebb adatai szerint a közterületi reklámköltés országosan 26,3 milliárd forintot ért el tavaly, ez volt a legjelentősebb növekedést produkáló hirdetési szegmens 2022-ben, amely az előző évhez képest 7,3 százalékos, míg a 2019-es adathoz viszonyítva 15,8 százalékos növekedést produkált. A 316 milliárdos hazai reklámtorta 8,3 százalékát kitevő rész számít a legválságállóbbnak.

Kedvenceink
Partnereinktől
Kövess minket Facebookon is!