Híradó

RSS

Reagáltak az RTL híradósai a TV2 akciójára: Újságíró vagyok, nem propagandista!

Szinte kiröhögték az Orbán Viktor mellett esküt tevő TV2-s arcokat.

„Olyanok voltunk, mint a békák. Ha forró vízbe dobtak volna, lehet, hogy rögtön kiugrunk” – a...

Borsa Miklós hét éve az M1 arca volt, most viszont „Ruszkik haza!” profilképre váltott, és menekülteket fogad be. A Válasz Online megkérdezte, miért.

A NATO nem tudta megerősíteni, hogy lett volna olyan, aki már a kimenekítő gép vécéjében bombát...

Ruszin-Szendi Romulusz beszélt erről csütörtökön, az RTL azonban semmilyen forrásból nem tudott meggyőződni az állítás valóságtartalmáról.

Helyreigazításra kötelezték a közmédiát a DK-s polgármesterről szóló tudósításuk miatt

Azt állították márciusi adásukban, hogy Pestszentlőrinc és Pestszentimre polgármestere, Szaniszló Sándor küldte vissza a fel nem használt kínai vakcinákat, de ez nem így volt.

A hazai ellenzék erőszakosságára húzza fel a kormánypárti sajtó a washingtoni helyzet értelmezését

Joe Biden „elnökségének káosza” és nyilvánvalóan csalásokkal teletűzdelt elnökválasztás képe rajzolódik ki a hazai kormányközeli médiumok híreiből.

Katalin hercegné miatt került utcára Liptai Claudia?

Ugye ismerős, amikor átverős címek miatt teljesen érdektelen hírekbe fut bele az ember? Ráadásul egy héten akár többször is? De ennek vége, itt a sorozat első része a Telexen: a clickbait-híradó.

Kövess minket Facebookon is!