bringasáv
RSS
A Kerékpárosklub mérései szerint 65 százalékkal többen bicikliztek idén januárban, mint egy éve.
Az egy évvel azelőttihez képest, a BKK öt, nyilvános kerékpárszámlálójának adatai szerint. Csepel előretört.
Békéscsaba és Szarvas között rögzítette a száguldást egy autós.
A budai rakparton két hét alatt összejött egy hónapnyi bringás, Bécsben 20 százalékos a növekedés.
A BKK igazgatótanácsa rábólintott a sok problémát áthidaló, de itthon unortodoxnak számító megoldásokra. Az autósoknak nem minden fog tetszeni.
Olvasónknak hajszálon függött az élete, centiken múlt, hogy elsodorja egy teherautó a Keresztúri úton.
Az eddigi üzemeltető Csepel-Nextbike nyerte a Bubi-tendert, a Donkey Republic ajánlata végül nem versenyzett. Az új bicikli 21,4 kilogramm súlyú lesz.
A támogatás a teljes ár legfeljebb felére biztosítható, pedálszenzoros kerékpárok esetében 90 ezer, nyomatékszenzoros kerékpároknál 150 ezer forintig.
Budapesten sem kell kamikazénak lenni ahhoz, hogy bringázzon az ember, mondja a Tajvanból hazajött humánökológus, aki a közösségi oldalán oszt meg már-már közszolgálati tartalmat a fővárosi biciklis közlekedésről.
A BKK szerint azért, mert előkészítik a megújítását.
A napokban eldőlhet a rakpart sorsa, a civilek az autómentes változat mellett lobbiznak.
A Budapest-Balaton-bicikliút átvezetne a Pest megyei településen is, de a helyiek eléggé tiltakoznak ellene – miközben egy fontos helyszíne lenne a bicikliútnak. Megnéztük a helyszínen, mik lehetnek a gondok.
Egy évig vagy az egymilliárdos keret kimerüléséig tart a pályázati időszak.
Az évek óta veszteséges cég meg akarja lovagolni a koronavírus miatt megnőtt biciklikonjunktúrát.
A következő időszakban folyamatosan vizsgálják majd az új kerékpárutat, ezután döntenek további alkalmazásáról.
Már tavaly át kellett volna adni a 110 kilométeres utat.
Ellentételezést kér a nagykörúti és az Üllői úti bringasáv miatt Szaniszló Sándor, mert az az autósok szempontjából káros.
Az 1-es, a 12-es és 14-es, valamint a 28-as villamosra lehet feltenni majd a biciklit.
Mitől lesz egy kerékpárút sztráda? Milyen széles, van-e rajta sebességkorlátozás, megállítják-e piros lámpák a bicikliseket rajta? És ami a legfontosabb: mikor és hol épülhetnek ilyenek először a fővárosban?
Egy országos kutatásból kiderült, hogy a bringázás támogatottsága politikai állásponttól független.