Áttörés előtt, tűzveszély után: itt tart a villanyautó-akkumulátorok fejlődése
Mikor gyulladhatnak ki a lítiumos áramforrások? Milyen megoldásokkal lehet megszüntetni a kockázatokat, hogyan csökken a töltési idő és az akkumulátorok ára?
Fényévekre a halogéntől: így fejlesztik az új autók LED-fényszóróit
A Volkswagen és a Mercedes fénylaboratóriumaiban, illetve közúti menetpróbákon néztük meg, hogyan fokozzák a közlekedésbiztonságot a ma és a holnap érdekes megoldásai.
Mennyi esélye van az új Renault-nak a nyolc éve kapható Seat és a harmadik generációs Hyundai SUV...
Erős, négyhengeres motorok, egy négytagú család számára megfelelő helykínálat és rengeteg részlet, amelyet a három gyártó egészen másként valósított meg. Kíváncsiak voltunk, hogy az Australlal, az...
Így ártunk magunknak a hatalmas autók divatjával
Mennyi energiára van szükségük ahhoz a különböző autóknak, hogy tartani tudják a sebességüket? Egy hatalmas Mercedest és a Volkswagen 100 kilométerenként 1 literes fogyasztású típusát hasonlítottuk...
Kínában is tesztelik a Mercedes robotpilótáját
A hármasszintű támogatást kínáló Drive Pilot nem jelent valódi önvezetést, de a funkció használatával kevésbé fárasztó lehet az autózás.
Mire valók a kis méretű SUV-k, ha terepjárásra nem?
A Ford, a Kia és az Opel népszerű típusaiban minden felbukkan, amit manapság szeretni vagy utálni lehet az új autókban: háromhengeres turbómotorral készültek, elöl kényelmesen lehet velük utazni, de...
Hamarosan érkezik a legkisebb Alfa Romeo
Eleinte kizárólag elektromos hajtással készül majd, később viszont lesz belőle hibrid változat is.
A Suzuki olcsó kisautója számos ponton jobb, mint a Toyotáé, de van pár hiányossága
Lehet, hogy valójában nincs szükség nagyobb, drágább, pazarlóbb megoldásra az olcsó japán kisautóknál? Kipróbáltuk a Suzuki Ignist és a Toyota Aygo X-et.
Ezt a hat dolgot ne hagyja télen az autóban
Különböző tárgyakat felejtünk az autóban, vagy a csomagtartót tárolónak használjuk. A lehűlő utastér nem csak a folyadékoknak árthat.
A Volkswagen ragaszkodik a Golf névhez, a következő generációba jut benzinmotor is
A márka vezetője szerint fontos szerepet szánnak a GTI és az R-elnevezésnek is, ezeket a legerősebb villanyautókra ültetik majd át, a hagyományos Golf pedig plug-in hibridként folytathatja...
Kövess minket Facebookon is!