A kínai autóexport behozta a németet, és rohamtempóban tör előre
Az ázsiai ország az elektromos autók terjedése, erős hazai ellátási lánca, a koronavírus-járvány okozta fennakadások minimalizálása és a német ipar kálváriája miatt napjainkra a világ második...
Krisztián befizetett 2 millió forintot egy új Hyundai-ra, várt egy évet, aztán nem kapott semmit
A Covidtól kezdve a háborúig olvasónk az összes elképzelhető magyarázatot egyben kapta meg, amikor a kereskedés az importőrre, illetve a gyárra hivatkozva lemondta a megrendelést, miután előzőleg az...
Idén 2,6 havi jutalmat osztanak a győri Audiban, a márciusi fizetéssel kapják meg a dolgozók
A cég éves sajtótájékoztatóján arról is szó volt, hogy a VW konszern helyet keres új akkumulátorgyáraknak. Azt nem árulták el, Magyarország a listán van-e.
Öngyilkosság, ajándék Kínának: Matteo Salvini kiborult az új dízel és benzines autók 2035-ös...
Matteo Salvini szerint a környezetvédelem nem azt jelenti, hogy munkavállalók millióit kell elbocsátani, és több ezer vállalkozást be kell zárni.
Az Európai Parlament megszavazta az új benzines és dízelmotoros autók betiltását
A rendelkezés 2035-től ellehetetleníti a hagyományos motorral szerelt új autók forgalmazását, a tömeggyártók számára nincs kibúvó.
A Lada felemelkedését hozhatja az orosz autóipar összeomlása
Az oroszok nemcsak a nemzeti márka újbóli felemelkedésének lehetnek tanúi, de annak is, ahogyan a kínai gyártók sokasága lepi el az egykor nyugati márkák által megtöltött szalonokat, de a putyini...
Alkatrészhiány és kínai offenzíva: mit hoz 2023 az autózásban?
A rekordmagas üzemanyagárak mellett a saját autó is meggondolandó lesz. A gyártók gáz-, alkatrész és nyersanyaghiányra készülnek, de gőzerővel fejlesztik a valóban olcsóbb villanyautókat, mert...
Palkovics a lemondásáról még nem, de autókról már beszélt nyilvánosan
A volt miniszter szerdán egy járműtechnikai központ avatásán méltatta a magyar autóipart, de múlt heti lemondásáról nem ejtett szót.
Több száz millió kocsival gyártanak többet az autógyártók, mint amennyivel tartani lehetne a...
A Toyota, a Volkswagen és a Hyundai/Kia jó úton halad, hogy a fenntartható mennyiségnél jóval több benzines és dízelmotoros autót gyártson.
Az öreg autók reneszánszát hozhatja, hogy 2035-től csak villanyautókat lehet majd kapni az Európai...
A nagy gyártók sorra nyírják ki elérhető árú benzines és dízelmotoros típusaikat, az újautó-hiány általánossá vált, a villanyautók pedig túl drágák, ezért a többség nem fér hozzá a tiszta és olcsón...
Kövess minket Facebookon is!