A Citroën elérhető árú villanyautója kívül-belül spártai, de már készül a még olcsóbb kivitel
Az új e-C3 egyszerű megoldásai vállalható kompromisszumnak tűnnek, velük sikerült 10 millió forint alá vinni az autó árát, de már készül a még olcsóbb verzió.
Hamarosan bemutatják a teljesen új Suzuki Swiftet
A Magyarországon is népszerű japán kisautó következő generációját várhatóan háromféle motorváltozatban kínálják majd, és nem tűnik el a Sport-kivitel sem.
Egy minisztériumi tervezet szerint levehetik a zöld rendszámot a plug-in hibrid autókról...
A változással nemcsak az ingyenes közterületi parkolás lehetőségét veszítenék el az autók gazdái, de regisztrációs adót, gépjárműadót és vagyonszerzési illetéket is fizettetnének velük.
A Kínával szembeni EU-s vizsgálat Orbán stratégiáját is veszélyezteti
Ursula von der Leyen bejelentése a magyar kormány akkugyár-politikájának irányával is szembemegy, és hosszabb távon a Kínával szembeni ipari és technológiai versengés fokozódását jelzi. Ugyanakkor...
Joe Biden kiállt a sztrájkoló autógyári munkások mellett, támogatja a béremelési követelésüket
Hivatalban lévő amerikai elnök ilyet még nem tett a modern kori történelemben.
Áder János megint kiállt az akkumulátorgyártás mellett
Szerinte ha komolyan gondoljuk a közlekedés zöldítését, akkor szükségünk lesz a lítiumion-akkumulátorokra.
Elbábozott benzinmotorhang és sebességváltás, olcsó kínai villanyautók és egy álomszép Mercedes a...
Az ismert autómárkák két korszak határán tipródnak, mert miközben még van vevő a nagy benzines és dízelmotoros kombikra, egyre többen akarnak elektromos autót, abban viszont a Tesla és a kínai...
Kínában is hasít a Ferrari, rengeteg női vásárló akar olasz sportautót
A többi luxuscikkből is egyre többet vásárolnak, de az olasz járműipari szimbólum sikerében a modellkínálat átalakításának is szerepe lehet.
Az eddigi legolcsóbb villanyautóját készítette el a Volvo
Az EX30 újrahasznosított anyagokkal, műszaki egyszerűsítések sorával, de döbbenetes menetteljesítménnyel előzte meg a Teslát, amelytől korábban vártuk egy elektromos népautó bemutatását.
Európában építhet gyárat az egyik legnagyobb kínai autómárka, a Great Wall
Németország mellett, alternatívaként Csehország és Magyarország is felmerült a lehetséges helyszínek közt. Most azt vizsgálják, hogy mi alapján döntöttek a már Európában tevékenykedő autómárkák.
Kövess minket Facebookon is!