Autóipar
Úgy néz ki, hogy mégsem tiltja be teljesen a belsőégésű motorokat 2035-től az EU
Az Európai Bizottság elnöke engedhet az európai autógyártók lobbijának, és visszavehet az EU zöldpolitikai terveiből.
Rossz hír Magyarországnak is: a német gazdaság lesújtó hírt közölt
A német autóipar szenvedett, a gyógyszeripar hasított, sajnos mi az előbbiben vagyunk erős szállítók.
A Honda nem egyesülne a Nissannal, inkább elfoglalná azt
Az új javaslat miatt akár véget is érhetnek az egyesülésről szóló tárgyalások.
Régen az ipar miatt kellettek, most már a zsarolásról szólnak Trump vámemelései
Az új elnök amerikai piachoz való hozzáférésen keresztül próbálja érvényesíteni politikai érdekeit a világban. Ez tartós bizonytalanságot okoz az exportfüggő gazdaságoknak, beleértve Magyarországot...
Hasít a BYD, egyre több autót adnak el külföldön is
Egy év alatt másfélszeresére nőtt az eladott autóik száma.
Óriásit nőtt tavaly a BYD értékesítése, de így is a Toyota adta el a legtöbb autót
Az értékesítés csúcstartói még a hagyományos autógyártók, de kérdés, meddig marad ez így. Az elektromos szegmensben a BYD lényegében beérte a Teslát.
Olyan autókat gyártunk Európában, amikre senkinek nincs szüksége
A Volkswagen és az európai autógyártás nehézségeiről szól a Téma legújabb adása. Ebben a cikkben összeszedtük az adás három legerősebb állítását.
Kína legnagyobb elektromos autógyárai beperelték az Európai Bizottságot a rájuk kivetett vámok miatt
A cégek kifogásolják a magas importvámokat, és azt is, hogy a Tesla eltérő bánásmódban részesül.
Trump első napját megúszta Európa, de a fenyegetés messze nem múlt még el
A drasztikus vámemelés egyelőre kimaradt a rendeltcunamiból, de a Mexikóra kivetni tervezett 25 százalékos sáp az európai autóiparnak is betenne.
A Volkswagen tárja ki a kaput kínai riválisai előtt?
Kínai autógyártók érdeklődnek a Volkswagen bezárásra ítélt németországi üzemei iránt, és állítólag van is nyitottság német részről az eladásra.









