Autóipar
Jelentős létszámleépítést tervez a Škoda, de a cég idén sokkal több autót adna el
A márka vezetője érdekes magyarázatot adott a jelenleg 41 ezer főt foglalkoztató, Volkswagen-tulajdonú márka karcsúsításával kapcsolatban.
Dolgozói 15 százalékát rúghatja ki a Mercedes-Benz Kínában idén
Rossz a helyzet, és a német cég eltökélt a költségcsökkentésben, de a kutatás-fejlesztési részlegről nem küldenek el embereket.
Már Musk is érezheti, hogy büntetik az európai vásárlók a Teslát
Az európai uniós autópiac legnagyobb visszaesését az Opel és más Stellantis-márkák produkálták az év kezdetén, a Volkswagen viszont nagyot nyert. De vajon hogyan rajtolt a BYD és a többi kínai gyártó?
Fontosabbá válik a kecskeméti gyár a Mercedesnek
Amikor spórolni kell, akkor a Németországnál olcsóbb gyártóhelyszínek kerülnek előtérbe.
Hogy marad így versenyképes a japán autó?
Hibás döntéseket hoztak, elmaradt egy fúzió, előretörtek a kínaiak, majd jött Donald Trump a mexikói vámmal.
Újraszámolták, hogy mennyit fogyasztanak valójában a plug-in hibridek, az eredmény kijózanító
A papíron 1,5 liter / 100 kilométeres átlag a való életben a többszöröse, ahogy az európai gyártók számára különösen fontos szén-dioxid-kibocsátás is. A hálózatról tölthető típusokat sokszor...
Győrffy Dóra: Az elektromos autók iránti kereslet összeomlott
A közgazdász szerint mellbevágóak a friss adatok, utoljára a rendszerváltás után volt olyan, hogy két egymást követő évben esett az ipari termelés.
Olyan mélyre csúszott a hazai autóipar, hogy könnyen felránthatja a BMW és a BYD új gyára
A nagy gazdasági válságokat idézi a magyar autóipar decemberi visszaesése, és egyelőre a kilátások is csak az épülő gyárak miatt kedvezőbbek.
Mégsem egyesül a Honda és a Nissan
A két japán autógyártó együtt próbálta volna felvenni a versenyt a kínaiakkal.
24.hu: 110 embert is elbocsáthat egy járműalkatrész-gyártó Egerben
Tavaly az alkalmazottak 3,5 százalékától megvált a német járműalkatrész-gyártójának leányvállalata.









